Jump to content

[EUR] Champions League 2014-2015


TekaLoca

Wie wint de CL?  

15 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk team wint de Champions League dit seizoen?

    • Juventus FC
      5
    • FC Barcelona
      10


Recommended Posts

Wat stelt Liverpool ook weinig voor zonder Sterling en Sturridge. Zo jammer.

Nou, voor een B-team speelde Liverpool zeker niet slecht hoor. Op sommige momenten leek het zelfs enorm gevaarlijke te worden voor Real. Maar ja, verlies dus nul punten... :N
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 401
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    96

  • TekaLoca

    60

  • KoningJesper

    52

  • Venzio

    34

In het begin leek het nog wel wat. Aan het eind van de wedstrijd was het Real die het zichzelf moeilijk ging maken en zelfs toen waren ze niet echt gevaarlijk. Je zag wel dat toen Gerrard en Sterking er in kwamen dat het elftal opeens een boost kregen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wacht toch eens met zulke posts tot wanneer de wedstrijd afgelopen is. Toen Milik vorige keer inviel werden ze opeens veel dreigender. Daarnaast zie ik Barça hier niet gemakkelijk winnen. Ze zitten in een (kleine) crisisperiode, is 1, Ajax speelt thuis, is 2 en 3: vorig jaar hebben ze Barcelona hier verslagen. Het wordt niet makkelijk, maar ook niet onmogelijk.

Als Barça-supp hoop ik dus op winst voor de azulgrana, maar ik vrees er weer voor. Dat de beste moge winnen want ik mag die Barça-Ajax link wel :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Lang geleden dat ik Ajax zo goed heb zien spelen. Het is jammer dat ze achter staan maar ja.. Je speelt ook tegen Barce hè. Ik heb het gevoel alsof we heel hard geniaad worden door de scheids en Barca speelt ook niet zuiver. Maar dat zal ook best kunnen komen door mijn Ajax bril.

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk joh, Ajax wordt genaaid door de scheids. ;) Kaart van Dani Alves was met moeite een fout, laat staan geel. Daarnaast had Ajax al rood moeten hebben, niet veel om over te klagen dus. Over het algemeen een rotslechte scheids.

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk joh, Ajax wordt genaaid door de scheids. ;) Kaart van Dani Alves was met moeite een fout, laat staan geel. Daarnaast had Ajax al rood moeten hebben, niet veel om over te klagen dus. Over het algemeen een rotslechte scheids.

Haha ik zat al te wachten op je. Kaart van Alves was terecht en de kaart van El Ghazi ook maar het was niet bewust en dus ook geen rood.
Link to comment
Delen op andere websites

Die scheids kent de nieuwe spelregels ook niet? Blessure aan het hoofd MOET afgefloten worden, was hands overigens, een penalty dus. Moisander had rood moeten krijgen.

Edit: El Ghazi ook overigens, elleboogstoot.

Dat van Moisander niet gezien maar Barca had ook hands gemaakt in strafschop gebied. Overigens werd voor de vrije trap een overtreding gemaakt op een speler van Ajax waar nooit een vrije trap voor Barca gegeven had moeten worden.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...