Jump to content

1974's Painting Gallery of MS Horrors .


1974

Recommended Posts

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 1974

    19

  • NicolaB

    4

  • Silverbyte

    2

  • EnergyCorse

    2

Onze eigen GTAforum artworkmaker :clown: Ik blijf het echt geweldig werk vinden wat je allemaal maakt. Persoonlijk vind ik het natuurlijk erg leuk dat je 3D artwork heb gemaakt van GTA (1). Ik zat zelf vroeger altijd met die gedachte; "Hoe zou GTA er in het echt uit zien". De 3D-era heeft daar verandering in gebracht, maar het grenzeloze gedachtegevoel wat ik bij GTA had (alsof je een boek leest :puh:) zie ik hier in alle plaatjes terug.

Blijff zo door gaan, het is echt een skill wat je hebt :tu:

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Nice, dat laatse mixed media werkje! Knap hoe je met Paint toch nog zulke 3D-aanvoelende dingen weet te maken. Die daarboven is ook weer netjes. Veel oog voor detail en belichting, terwijl je toch die old school MS Paint-stijl behoudt. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Blijven Leuke paintings. Ik ben benieuwd wanneer je er weer eentje van het forum maakt, die vorige vond ik wel tof. Heb je die nog trouwens? :puh:

Die heb ik nog .

Waarschijnlijk kan ik er nog een maken, maar moet dan even kijken hoe en wat .

Link to comment
Delen op andere websites

Blijven Leuke paintings. Ik ben benieuwd wanneer je er weer eentje van het forum maakt, die vorige vond ik wel tof. Heb je die nog trouwens? :puh:

Die heb ik nog .

Waarschijnlijk kan ik er nog een maken, maar moet dan even kijken hoe en wat .

Haha, dat zou echt top zijn! :D Met een beetje geluk ziet men de potentie en kan je zoiets brengen tijdens een speciale forumgelegenheid, zoals een voorblad van het jaarlijkse (behalve dit jaar :puh:) jaarboek.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Je hebt echt een bijzondere stijl, die mij wel aanstaat. Volgens mij heb ik enkel losse tekeningen van je gezien (correct me if I'm wrong), heb je wel eens geprobeerd een stripverhaal te maken? Dat poppetje (klinkt misschien wat oneerbiedig, maar ik weet niet of ie een naam heeft) wat vaak terug komt in je werk zou een prima hoofdpersonage zijn denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...