Jump to content
Joriz

San Andreas Flight School update komt morgen naar GTA Online!


De geruchten zijn waar! Morgen is het in de Verenigde Staten National Aviation Day. Wat is dan niet beter om met de San Andreas Flight School Update voor GTA Online te gaan genieten met een compleet nieuwe lading aan vliegtuigen, de Swift helikopter, landvoertuigen, vliegchallenges en veel meer!

Naast dat zullen de GTA$ bonussen bij de lastigere missies worden verhoogd en daarnaast nog vele kleine details worden toegevoegd!

Kwijl nu maar vast los bij de bovenstaande video, meer details en update 1.16 voor GTA Online volgen morgen na het middaguur! Applaus.gif

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

De Swift, mijn lievelings heli uit de gta reeks.

Mooi detail, de wielen kunnen ingeklapt worden, net zoals de echte versie, de Bell 430.

Zal helaas wel weer hartstikke duur worden, dus dat worden een paar dagen heel veel missies doen, maar voor de Swift heb ik het over :).

Hopelijk maken ze niet de Lazer koopbaar (:7) dan krijg je waarschijnlijk zoiets als dat je had met de tanks. :(

Bewerkt: door tommie59

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Die parachutes doen me denken aan een (enigszins amateuristische) waar ik een hele tijd geleden wel is mee bezig was:

http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=9705

Zou best gaaf zijn als Rockstar dit toevallig heeft afgekeken :puh: maar ik denk dat ze het zelf hebben verzonnen.

Overigens, de reactie die ik vanmiddag zag in een ander nieuwsbericht hierover, was dus ook nog waar!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...