Jump to content
Joriz

San Andreas Flight School update komt morgen naar GTA Online!


De geruchten zijn waar! Morgen is het in de Verenigde Staten National Aviation Day. Wat is dan niet beter om met de San Andreas Flight School Update voor GTA Online te gaan genieten met een compleet nieuwe lading aan vliegtuigen, de Swift helikopter, landvoertuigen, vliegchallenges en veel meer!

Naast dat zullen de GTA$ bonussen bij de lastigere missies worden verhoogd en daarnaast nog vele kleine details worden toegevoegd!

Kwijl nu maar vast los bij de bovenstaande video, meer details en update 1.16 voor GTA Online volgen morgen na het middaguur! Applaus.gif

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ben ik de enige die denkt dat de trailer er nog al opgepoetst uitziet? Dus dat dit van de Next Generation. Versie is?

dit klopt helemaal

het ziet er meer uit als next gen trailer dan de gta v ps3 trailer of het licht aan mij en jou

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zijn deze toevoegingen permanent of weer tijdelijk?

Het lijkt me tijdelijk aangezien dit weer met een feestdag in The States te maken heeft, maar anderzijds zou dit best permanent kunnen zijn omdat er toch wel erg veel dingen worden toegevoegd die niet goedkoop zullen zijn en het heet nog altijd 'Flight School' DLC en niet 'The Plane Day DLC' of hoe dat dan ook mag heten in de USA.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er super nice uit! Hoop niet dat we weer tonnen uit moeten geven om te mogen genieten van al die nieuwe voertuigen. Ik wil wel graag dat grote passagiersvliegtuig. Vanmiddag maar eens kijken naar wat de prijzen zijn. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Iemand enig idee hoelaat de update plaats zal vinden?

Ik citeer:

Kwijl nu maar vast los bij de bovenstaande video, meer details en update 1.16 voor GTA Online volgen morgen na het middaguur! Applaus.gif

You're welcome. ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat werken, of dat het alleen missies en races en parachutesjumps zijn of dat er echt een school komt met allemaal "cursussen" we zien het vanmiddag wel...

Bewerkt: door DDT Dorus

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er super nice uit! Hoop niet dat we weer tonnen uit moeten geven om te mogen genieten van al die nieuwe voertuigen. Ik wil wel graag dat grote passagiersvliegtuig. Vanmiddag maar eens kijken naar wat de prijzen zijn. :puh:

De prijzen van de voertuigen zijn al bekend en dat is wel meer als een paar tonnen zeg maar eerder miljoenen als je alle vliegtuigen en auto wilt hebben.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er super nice uit! Hoop niet dat we weer tonnen uit moeten geven om te mogen genieten van al die nieuwe voertuigen. Ik wil wel graag dat grote passagiersvliegtuig. Vanmiddag maar eens kijken naar wat de prijzen zijn. :puh:

De prijzen van de voertuigen zijn al bekend en dat is wel meer als een paar tonnen zeg maar eerder miljoenen als je alle vliegtuigen en auto wilt hebben.

Linkje ?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er super nice uit! Hoop niet dat we weer tonnen uit moeten geven om te mogen genieten van al die nieuwe voertuigen. Ik wil wel graag dat grote passagiersvliegtuig. Vanmiddag maar eens kijken naar wat de prijzen zijn. :puh:

De prijzen van de voertuigen zijn al bekend en dat is wel meer als een paar tonnen zeg maar eerder miljoenen als je alle vliegtuigen en auto wilt hebben.

Linkje ?

dubbelpost sorry :(

Hij is nu aant downloaden bij mij :)

Bewerkt: door skullz-000

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...