Jump to content
Joriz

San Andreas Flight School update beschikbaar voor GTA Online!


gallery_1_5_17685.jpg

De gisteren aangekondigde San Andreas Flight School update is vanaf nu beschikbaar voor GTA Online. Maak kennis met de wereld van vliegen en snelheid. Om extra skills te krijgen bij het vliegen kan je nu aan de slag bij de San Andreas Flight School met tien nieuwe vlieglessen!

Drie luchtvoertuigen zijn toegevoegd. Namelijk de Buckingham Swift helikopter (GTA$ 1.500.000 of GTA$ 1.600.000 voor de luxe versie), Het Buckingham Miljet (GTA$ 1.700.000) passagiersvliegtuig waar je met 16 man inpast en de Western Besra straaljager (GTA$ 1.150.000).

De Western Besra vliegt echt fantastisch en bij de Swift helikopter kan je echt de wielen naar binnen doen!

In de Miljet kan je met je complete crew vliegen!

Daarnaast kan GTA Online niet zonder nieuwe auto. De nieuwe Invetero Coquette Classic (GTA$ 665,000) en de Invetero Coquette Classic Topless variant zonder dak (GTA$ 695,000) zijn nu beschikbaar in het spel.

Al kennen we de moderne variant natuurlijk uit Grand Theft Auto IV, doet dit voertuig natuurlijk terug denken aan de klassieke voertuigen uit GTA Vice City.

Deze wagen is echt een klassieker!

Chute Bags (circa GTA$ $15.000) zijn nu verkrijgbaar met daarop vlaggen van vele landen. Raar genoeg wel met de vlag van België, maar niet de vlag van Nederland. Het is mogelijk zowel een primaire parachute als een reserveparachute te kopen in diverse nieuwe kleuren en patronen.

gallery_1_5_19191.jpg

Bij de kledingwinkels kan je dit echte straaljager pilotenpak kopen!

Naast ervaring krijg je bij de San Andreas Flight School ook veel RP en GTA$

Daarnaast brengt deze GTA Online update met versie nummer 1.16 vele andere verbeteringen. Het volgende is vanaf nu veranderd in GTA Online:

Grootste veranderingen:

  • Geldbeloningen halveren niet langer als je een Contact Mission opnieuw speelt. Je krijgt nu steeds de volledige beloning.
  • Spelers ontvangen nu nog meer geld als je een Contact Mission met meerdere mensen speelt:
    • Twee Spelers- +10% Cash
    • Drie Spelers - +20% Cash
    • Vier spelers - +30% Cash

    [*]Cash en RP voor Contact Missions zijn gebalanceerd zodat er een eerlijke beloning is afhankelijk van de moeilijkheid van de missie en hoe lang je er over doet.

    [*]De San Andreas Flight School is nu open in GTA Online en kan worden benaderd via de Job corona bij het vliegveld (Los santos International Airport) vanaf level 6 en hoger. Op de kaart is het herkenbaar aan een vliegtuit icoontje. Tien vlieglessen zijn toegevoegd om je vliegskills te verbeteren.

    [*]25 nieuwe ‘vlaggen van de wereld’ parachute bags beschikbaar via Ammu-Nation in GTA Online.

    [*]Zes nieuwe parachute patronen beschikbaar via Ammu-Nation:

    • Air Force Chute
    • Desert Chute
    • Shadow Chute
    • High Altitude Chute
    • Airborne Chute
    • Sunrise Chute

    [*]Een nieuw Flight Suit outfit is beschikbaar voor heren en dames via de kledingwinkels in het Outfits menu.

    [*]Een nieuwe Flight Cap (pet) is toegevoegd voor heren en dames via het hats-menu in de kledingwinkels.

    [*]Spelers die verhuizen naar een kleinere garage hebben nu de optie om hun voertuigen uit hun vorige garage via de Mechanic te laten bezorgen.

    [*]Spelers in een tank staan nu met tanksymbool op de Minimap.

    [*]Grote veranderingen zijn gemaakt aan de On Call functionaliteit zodat je nog sneller een job kunt spelen.

Nieuwe VS Modes Jobs:

  • G-Rating Hot I (Raton Canyon)
  • G-Rating Hot II (Vespucci)
  • G-Rating Cold I (Raton Canyon)
  • G-Rating Cold II (Vespucci)
  • Acquire Targets I
  • Acquire Targets II
  • Air Force Zero I
  • Air Force Zero II

Nieuwe Parachutes sprongen Jobs:

  • Under The Radar
  • Cleared for Landing
  • Taking the Plunge
  • Holding Pattern

Nieuwe Races Jobs:

  • Need For Seed
  • Under The Wing
  • Crosswind
  • Drag Strip
  • Base Level
  • Flying Low
  • Swift Arrival
  • The Humane Race

Nieuwe Captures Jobs:

  • Contend: Crowded Airspace
  • GTA: Airheads

De volgende jobs zijn weer beschikbaar:

  • Stocks and Scares
  • Chemical Extraction
  • Rich Men in Richman
  • Hack and Dash

Daarnaast zijn nog de volgende kleine verbeteringen nieuw in GTA Online:

New Features / Updates

  • The color of the player’s Parachute Bag can now be chosen through a new option in the Interaction menu. They can also toggle the visibility of the parachute bag if they have a parachute equipped.
  • A player’s Mental State now also decreases over time whilst using the Spectate feature.
  • ‘NEW’ now appears on invites, alongside the Job type, for all Rockstar Created or Verified Jobs that have not yet been played by the recipient. This only appears on feed invite notifications, not on the phone.
  • Short- term RP and Cash bonuses will now show in Job coronas as well as on the Next Job Voting Screen.
  • News screens shown during transitions will now alert players if some Jobs have RP or Cash bonuses for playing them.
  • Both the Driver and Passenger are now able to see direction arrows in Rally Races.
  • If players choose to use a custom vehicle in a Race, that vehicle will now be saved and used as the default on the vehicle selection screen of the next Race.
  • Players are now able to talk to one another in spectator mode once they have finished a Race.
  • Players are now able to change the spectator camera mode and angle when they begin to spectate after completing a Job.
  • A small change has been made to time formatting on Leaderboards so that they now read as “00:00.000”.
  • The cap for the amount of Cash stolen by Muggers has been adjusted to allow for differences in level.
  • Players can now set the duration for One on One Deathmatches in the Interaction Menu.
  • A new on/off option has been added to the Interaction Menu to allow players to choose whether to wear a Helmet when using Motorbikes.
  • Co-op teams now appear grouped on Mission Leaderboards.
  • When using a Plane, you can now toggle the minimap by using D-pad down.

De nieuwe voertuigen zijn vanaf nu ook te vinden in het singleplayer gedeelte van GTA5. Er volgt waarschijnlijk ook snel een nieuw GTA Online event weekend waarmee je extra veel RP en geld kan verdienen en allerlei andere extra's kan scoren!

Bron veranderingen: Rockstar Games support

Bewerkt: door Joriz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Rockstar wil dat je speelt voor je geld, dat je doelen maakt en ze behaald. Daar gaat het om bij GTA: Online maar ik zie dat een aantal van jullie liever geld cheaten dan er eerlijk voor te spelen. Spijtig..

Ik denk dat Rockstar liever heeft dat je sharkcards koopt, zodat ze extra centjes verdienen.

Sinds de sharkcards te koop zijn, zijn de meeste missies generfd en zijn de DLC voertuigen in verhouding duurder geworden.

De duurste Beach Bum voertuig is nog goedkoper dan de goedkoopste Hipster voertuig, als voorbeeld.

Dat ook maar je hoort ook voor je geld te spelen en wanneer het te gemakkelijk/snel gaat, dan is de lol er snel af. Voor beide kanten ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Voor je geld spelen? Zelfs al ging je RR grinden was je nog dagen bezig om een mooi bedrag bij elkaar te spelen. En nu nog langer, nog even en je mag blij zijn met 20 k op een dag. Die hele verhouding klopt niet van rockstar. Ze hebben een van de beste games gemaakt, en ze breken het met die updates!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Aardige update. Die Flight School missies zijn best leuk, al denk ik dat als je ze allemaal goud hebt je ze niet meer zult spelen. Ik krijg toch het gevoel door die Flight missies dat er nog steeds veel uit GTA V is te halen :) .

Bewerkt: door Shopke

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Volgens mij vergeten sommigen hier dat R* nog steeds een bedrijf is dat geld wil verdienen. Ze kunnen alles wel goedkoop maken zodat niemand cash cards hoeft te kopen, maar het is en blijft een bedrijf dat geld wil verdienen het zijn geen mensenvermakers die er niets voor willen hebben. En daarom snap ik volkomen dat alles zo duur wordt gemaakt. Als je echt zo graag deze dingen wilt moet je niet zeuren maar zo'n cash card aanschaffen. ;)

Bewerkt: door KaiSkillzz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar rockstar had toch het record van meest

verkochte exemplaren?

Dus ze hebben nog geld zat en er koopt wel altijd iemand zo een shark card.

Maar nu moet blijkbaar iedereen zo een shark card kopen...

Dit is nu gewoon pay to win aan het worden.

Helemaal terug in november dacht ik dat de shark cards

voor mensen waren die niet genoeg game-tijd hadden,

omdat toen geld verdienen makkelijker was en auto's waren niet zo duur.

Ik vind dat de shark cards zo een rol moesten hebben.

Nu kan je gewoon niet zonder...

Bewerkt: door norik

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Helaas krijgen games steeds meer microtransactions, en dat zal dan ook wel de toekomst worden.

Gelukkig ben je niet verplicht om Shark cards te kopen om voertuigen te kunnen kopen.

Op de tijdelijke DLC na kun je alle items bij me kaar sparen op de normale manier.

Ik vind het dan wel weer jammer dat jobs zoals Rooftop Rumble en Coveted die al wat moeilijker zijn gemaakt, nu in 1 keer minder geld opbrengen als je die alleen speelt.

Maar ja het is niet anders.

Ik kan best begrijpen dat Rockstar aan die microtransactions geld willen verdienen.

Ze brengen niet voor niks elke maand DLC uit die je tot nu toe gratis kan downloaden.

Maar ik denk dat te vaak payouts balanceren of populaire missions veranderen niet echt motiverend werkt om Shark cards te kopen.

Ook al zouden ze het gedaan hebben dat je vaker gaat samen werken met anderen, dan nog.

Ok, de meesten gebruikten die missions om te grinden, maar dan nog, als je voor een dlc bijvoorbeeld 1.800.000 nodig zou hebben moet je zekers als je zou grinden pakweg 100 keer coveted alleen spelen toen je nog 18000 verdiende, dat is ongeveer tussen 8 a 9 uur werk als het al niet meer is.

Zou ik er een Shark card er tegen aangooien om dat ik geen tijd zou hebben om dat geld bij me kaar te verdienen zou me die DLC tussen de 15 a 20 euro kosten en dat vind ik best wel duur voor pakweg 3 a 4 voertuigen, kleding en eventuele wapens.

Jammer genoeg zijn er zat mensen die door een uitkering of een minimum uurloon niet snel de luxe hebben om zoiets te kunnen kopen.

Ze hebben de jobs nu gebalanceerd, sommigen leveren nu meer op sommigen helaas minder als je alleen speelt.

Persoonlijk vind ik dat als ze het nu gewoon hierbij laten en niet meer gaan veranderen kan ik me daar nog wel bij neer leggen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Voor je geld spelen? Zelfs al ging je RR grinden was je nog dagen bezig om een mooi bedrag bij elkaar te spelen. En nu nog langer, nog even en je mag blij zijn met 20 k op een dag. Die hele verhouding klopt niet van rockstar. Ze hebben een van de beste games gemaakt, en ze breken het met die updates!

Dat is toch juist de bedoeling om dagen bezig te zijn? Je moet werken voor je spullen, het komt niet aanwaaien. Ik vind het echt jammer om te zien dat er geen geduld meer is onder de spelers, alles moet direct maar verkrijgbaar zijn.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het ergste van de hoge prijzen is vooral omdat eigenlijk de mensen die niet gebruik hebben gemaakt van een glitch er voor worden gestraft, omdat ze niet met de nieuwe content kunnen spelen. Ik heb mezelf bij de vorige extreem makkelijke solo glitch even uitgesloten van alle geldproblemen, gewoon omdat ik toch al zag aankomen dat nieuwe content extreem geprijsd gaat worden. En ja, ik doe ook missies, maar wat vooral fijn is, is dat het niet moet. Maar gewoon omdat het leuk is.

Bewerkt: door Froggle

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Je leest mijn bericht niet goed.

Zelfs als he RR ging grinden was je nog dagen bezig om een mooi bedrag bij elkaar te krijgen.

Dat je ervoor moet spelen vind ik ook en het moet je ook niet komen aanwaaien. Heb zelf ook alles bij elkaar bespaart. Maar dan kunnen ze toch op zn minst de bedragen wat omhoog doen? Want ik haat grinden en ik wil er best dagen voor spelen, maar wel met wat afwisseling snap je? Zeg ook niet dat alles direct verkrijgbaar moet zijn, maar gewoon wat afwisselender en wat meer keus in beter betaalde/uitdagendere missies.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat is niet echt realistisch en bederft het speel plezier voor anderen. Lijkt me geen wijze keus.

Maar de prijzen die ze er nu voor vragen zijn wel realistisch?

Ok de prijzen varieren van 2,85 euro voor 100.000 dollar in Gta online t/m 99,99 euro voor 8.000.000 dollar in Gta online

Dat vind ik wel een beetje heel erg extreem duur.

Doe dan zo iets van 100.000 dollar voor 1 euro oplopend tot bv 8.000.000 dollar voor op zijn duurst 40 euro, dat lijkt me iets meer realistisch en Rockstar kan nog steeds zat verdienen daar aan.

Bewerkt: door LethalMaximus73

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat is niet echt realistisch en bederft het speel plezier voor anderen. Lijkt me geen wijze keus.

Maar de prijzen die ze nu vragen zijn wel realistisch?

Ok de prijzen varieren van 2,85 euro voor 100.000 dollar in Gta online t/m 99,99 euro voor 8.000.000 dollar in Gta online

Dat vind ik wel een beetje heel erg extreem duur.

Doe dan zo iets van 100.000 dollar voor 1 euro oplopend tot bv 8.000.000 dollar voor op zijn duurst 40 euro, dat lijkt me iets meer realistisch en Rockstar kan nog steeds zat verdienen daar aan.

Ik vind 2.85 euro voor 100.000 niet duur hoor :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat is niet echt realistisch en bederft het speel plezier voor anderen. Lijkt me geen wijze keus.

Maar de prijzen die ze nu vragen zijn wel realistisch?

Ok de prijzen varieren van 2,85 euro voor 100.000 dollar in Gta online t/m 99,99 euro voor 8.000.000 dollar in Gta online

Dat vind ik wel een beetje heel erg extreem duur.

Doe dan zo iets van 100.000 dollar voor 1 euro oplopend tot bv 8.000.000 dollar voor op zijn duurst 40 euro, dat lijkt me iets meer realistisch en Rockstar kan nog steeds zat verdienen daar aan.

Ik vind 2.85 euro voor 100.000 niet duur hoor :puh:

:) ok 2,85 klingt niet duur maar als ik in vergelijking, gewoon een voorbeeld dan he, een shark card koop van 18,99 dat is dus 1.250.000 en van dat geld zeg maar de adder koop, of de goedkoopste vliegtuig/jet in de laatste update vind ik het best een bak met geld voor 1 voertuig. Bewerkt: door LethalMaximus73

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als je echt zo graag deze dingen wilt moet je niet zeuren maar zo'n cash card aanschaffen. ;)

Oh god, wat is dit zielig man. Het spel was eerst enorm leuk en eventjes spelen en je had wat mooi geld op je bank. Als ze je bijna dwingen om van die kaarten te kopen dan zou ik er al misselijk van worden. Met alle respect voor Rockstar Games dat ze een prachtig spel hebben kunnen maken, maar ik heb al bijna tachtig euro neergelegd voor een speciale editie. Dan wil ik daar niet nogmaals tweehonderd euro bij neer leggen. Want ja, als je zeven miljoen wilt hebben dan kost je dat ook al iets in ongeveer de zeventig euro. Daar komt bij dat meer mensen niet weken willen sparen of geen tijd hebben om steeds geld te sparen. Zoals ik, ik ga echt niet vier weken sparen voor al die vliegtuigen. :7

Bewerkt: door Asphyxiated

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...