Jump to content

Opvallend voetbalnieuws


Visser23

Recommended Posts

Plaats hier jouw opvallende voetbalnieuwtjes! Discussie is natuurlijk ook mogelijk in dit topic. Nieuwtjes mogen gaan over transfers, blessures, opvallende filmpjes, geruchten, etc.

Ik trap af;

De mobiele app van de Volkskrant meldt dat Ajax-icoon Johan Cruijff is overleden.

Een woordvoerder van Ajax zegt van niks te weten. Een webredacteur van de krant laat weten dat het een fout betreft.

'Wegens een fout op onze nieuwe testsite is per ongeluk een bericht over de dood van Johan Cruijff op onze website verschenen. Onze excuses', tweet de krant. Hoofdredacteur Philippe Remarque spreekt van een 'domme fout'.

'We zijn een nieuwe site aan het testen. Een van de technici heeft daar een verzonnen bericht op gezet. namens de Volkskrant bied ik mijn excuses aan Johan Cruijff aan', aldus Remarque tegen BNR Nieuwsradio.

Ik vind dit wel een erg opvallend nieuwtje. Hoe kom je erbij om een nieuwsbericht te schrijven over het overlijden van iemand? Die mensen zijn echt niet goed bij hun hoofd volgens mij.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 165
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    50

  • TekaLoca

    13

  • KoningJesper

    12

  • Guardian1980

    9

Plaats hier jouw opvallende voetbalnieuwtjes! Discussie is natuurlijk ook mogelijk in dit topic. Nieuwtjes mogen gaan over transfers, blessures, opvallende filmpjes, geruchten, etc.

Ik trap af;

De mobiele app van de Volkskrant meldt dat Ajax-icoon Johan Cruijff is overleden.

Een woordvoerder van Ajax zegt van niks te weten. Een webredacteur van de krant laat weten dat het een fout betreft.

'Wegens een fout op onze nieuwe testsite is per ongeluk een bericht over de dood van Johan Cruijff op onze website verschenen. Onze excuses', tweet de krant. Hoofdredacteur Philippe Remarque spreekt van een 'domme fout'.

'We zijn een nieuwe site aan het testen. Een van de technici heeft daar een verzonnen bericht op gezet. namens de Volkskrant bied ik mijn excuses aan Johan Cruijff aan', aldus Remarque tegen BNR Nieuwsradio.

Ik vind dit wel een erg opvallend nieuwtje. Hoe kom je erbij om een nieuwsbericht te schrijven over het overlijden van iemand? Die mensen zijn echt niet goed bij hun hoofd volgens mij.

ze kunnen ook een slecht computer systeem hebben en gehackt zijn. En ze het niet willen toegeven want ik vind het iets te.

Gr senne

Link to comment
Delen op andere websites

http://www.voetbal24...-halen-in-2015/

Gewoon belachelijk. Elke club is hier schuldig aan. Belgische clubs zoals Club Brugge en Anderlecht bijvoorbeeld. Of het meest Belgische voorbeeld dat ik me kan bedenken: Eden Hazard. Voor z'n 16de weggeplukt door Lille. Waar blijft Lille z'n straf dan? In de documentaire van Eden Hazard zegt men openlijk dat er geen contract kon zijn en dat men dus op basis van vertrouwen naar daar ging. Dat is dus waarvoor Barcelona gestraft wordt, een papiertje. Ja daaag.

Of gaan we beginnen huilen dat Barcelona een jongetje met groeiproblemen hem en zijn familie financieel steunde? Precies, Lionel Messi was door deze aanpak nooit ontdekt geweest. En dan was hij nooit zo'n goede voetballer geworden.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik denk dat we de transfer van Vermeer, van Ajax naar Feyenoord, wel onder het kopje 'opvallend voetbalnieuws' kunnen scharen.

Feyenoord speelde zondagmiddag met 0-0 gelijk tegen FC Twente en Erwin Mulder keepte een prima wedstrijd. Toch lijkt het erop dat hij zijn basisplaats kwijt gaat raken: Feyenoord zal zich maandag gaan versterken met Kenneth Vermeer, die voor een miljoen euro wordt overgenomen van aartsrivaal Ajax en na een geslaagde medische keuring voor vier seizoenen kan gaan tekenen.

Vermeer wordt al de tweede nieuwe keeper die Feyenoord haalt, want eerder werd de selectie al versterkt met Warner Hahn. Mulder won de concurrentiestrijd van de van FC Dordrecht overgekomen doelman, maar lijkt nu dus alsnog op de bank te belanden. Fred Rutten wilde er zondag niet veel over kwijt: "In zijn algemeenheid wil ik wel zeggen dat in de ontwikkeling die Feyenoord doormaakt, de onderlinge concurrentie gaat toenemen. Dat hoort er nu eenmaal bij.''

"Wij hebben op dit moment ook goede keepers", benadrukte Rutten volgens het ANP. "Dat neemt niet weg dat ik uiteraard betrokken ben geweest bij de eventuele komst van Vermeer. Nee, met Mulder heb ik hier nog niet over gesproken. In beginsel moeten spelers van een grote club hiermee kunnen omgaan.'' Mulder werd door Feyenoord bij de media weggehouden en was na de wedstrijd tegen Twente dus niet beschikbaar voor een reactie. Hahn schijnt na de komst van Vermeer aan Excelsior verhuurd te worden.

Bron: Voetbalzone.nl

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Sepp Blatter vond het blijkbaar nodig om weer eens van zich te laten horen: Een Europees land minder op het WK, ten faveure van Afrika. Het plan houdt in dat Europa in plaats van 13 naar 12 deelnemers gaat op een WK en dat Afrika van 5 naar 6 gaat.

Blatter wordt nogal eens in een zin met corruptie genoemd en ook dit zou er weer mee te maken kunnen hebben; Blatter heeft altijd veel steun van de Afrikaanse landen gehad.

Wanneer je naar de FIFA-ranglijst kijkt, zie je dat het 13e Europese land, Oekraïne, op de 24ste plek staat. Het 6e Afrikaanse land, Nigeria, staat 37ste. Nou zegt deze lijst niet alles, maar toch wel iets.

Wat denken jullie, heeft Afrika dit echt verdient op basis van sportieve prestaties, of is dit een spel van meneer Blatter?

Link to comment
Delen op andere websites

Zo'n FIFA-ranglijst is in mijn ogen nietszeggend. Dat Colombia derde staat na een redelijk WK zegt denk ik al genoeg. Daarvoor stonden ze volgens mij ook al zonder enige reden erg hoog op de ranglijst. Colombia is dan geen Afrika, maar toch. Dit lijkt me weer een typisch gevalletje FIFA-corruptie. Afrikaanse landen hebben nog nooit echt iets bereikt op een WK. Meneer Blatter krijgt weer een grote zak geld en matst Afrika daarna.

Aan de andere kant ziet het er op de een of andere manier beter uit. 12 tegen 6 ziet er namelijk beter uit dan 13 tegen 5. Dit kan ook net zo goed een eerlijkere verdeling van verschillende continenten zijn, maar dan komen we weer bij de vraag: Waar heeft Afrika dit aan verdiend?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

We zien geregeld voetballers een salto maken na een doelpunt. Klose is een bekende daarin, hij beheerst het tot in de puntjes. Echter, het kan ook gruwelijk fout gaan. In India kwam een voetballer zodanig verkeerd terecht, dat hij naar het ziekenhuis moest, waar hij overleed.

AD.nl Het filmpje moet je even doorspoelen naar 2.30

Ik ben benieuwd of andere voetballers het nog zullen doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...