Jump to content

Opvallend voetbalnieuws


Visser23

Recommended Posts

Kijk ik keur niet goed wat Suarez deed maar als je zijn straf bekijkt in verhouding tot allemaal doodstrappen en ellebogen. Prima die vier maanden voor die beet maar doe dan ook 4 maanden voor een elleboog bijv. Die torpedo aanslag van Kompany vandaag bijv. Wees dsn consequent en geef rood + 2 maanden schorsing ipv een gele kaart. Al zag je echt wel dat ie oprecht spijt had en het niet met opzet was

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 165
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    50

  • TekaLoca

    13

  • KoningJesper

    12

  • Guardian1980

    9

Jürgen Klopp houdt ermee op

Volgens het Duitse Bild gaat trainer Jürgen Klopp Borussia Dortmund aan het einde van het seizoen verlaten. De 47-jarige oefenmeester heeft aan de club gevraagd zijn tot 2018 doorlopende contract te ontbinden.

Klopp vindt het na zeven jaar bij Dortmund wel mooi geweest. BvB won onder Klopp twee landstitels en één beker. Volgens Bild wordt Thomas Tuchel volgend seizoen de opvolger van Klopp.

Bron: Metro

Om 13.30 is een persconferentie aangekondigd door BVB, daar zal dit waarschijnlijk bekend worden gemaakt. Heel onverwachts dit, wat mij betreft.

Link to comment
Delen op andere websites

Jürgen Klopp houdt ermee op Volgens het Duitse Bild gaat trainer Jürgen Klopp Borussia Dortmund aan het einde van het seizoen verlaten. De 47-jarige oefenmeester heeft aan de club gevraagd zijn tot 2018 doorlopende contract te ontbinden. Klopp vindt het na zeven jaar bij Dortmund wel mooi geweest. BvB won onder Klopp twee landstitels en één beker. Volgens Bild wordt Thomas Tuchel volgend seizoen de opvolger van Klopp.
Bron: Metro Om 13.30 is een persconferentie aangekondigd door BVB, daar zal dit waarschijnlijk bekend worden gemaakt. Heel onverwachts dit, wat mij betreft.

Tjah op Internationale Venziosdag kan je alles verwachten. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Echt "opvallend" nieuws is het niet, maar nieuwswaardig is het zeker. Momenteel zijn de ontknopingen van het Torneo Del Futuro te zien, een kampioenschap voor teams onder de 16 jaar van een aantal clubs uit Europa. Dit jaar doen Atlas, Club Brugge, Manchester City, PSG, Anderlecht, AZ, Feyenoord en Liverpool mee. Hier zie je de spelers die over een paar jaar in de grote competities zouden kunnen spelen. Zo bij vlagen al heerlijk voetbalspel!

Op www.torneodelfuturo.com kun je live naar de wedstrijden kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Dames en heren, het is dan ein-de-lijk zover! Seppie Blatter treedt af. Net nadat hij herkozen werd als FIFA President, treed de corrupte maffiabaas eindelijk af. Wat vinden jullie hiervan?

Joseph Blatter heeft tijdens een speciale persconferentie aangekondigd dat hij zijn baan ter beschikking stelt. De 79-jarige Zwitser werd afgelopen vrijdag herkozen voor een vijfde termijn als hoofd van de wereldvoetbalbond, maar tijdens de persconferentie liet hij weten onvoldoende steun te voelen. Daarom gaat hij geen vijfde termijn in bij de FIFA, maar roept hij een buitengewoon congres bijeen. Blatter draagt zijn rol over aan iemand anders.

Er werd voorafgaand aan de persconferentie geen rekening gehouden met een vertrek van de net herkozen Blatter: wijdverbreid verwachtte iedereen dat er informatie gegeven zou worden over de positie van secretaris-generaal Jérôme Valcke. Hij kwam dinsdag serieus in het nauw, nadat duidelijk werd dat hij betrokken was bij de betaling van tien miljoen dollar namens FIFA aan de CONCACAF. Dat was bestemd voor de Afrikaanse diaspora in de Caraïben, maar de Amerikaanse opsporingsdienst FBI beschouwde het als smeergeld.

De FIFA ontkende dit een paar uur later nadrukkelijk in een officieel statement, maar werd betrapt op een keiharde leugen. Valcke was namelijk wel degelijk betrokken bij die transactie, zo bleek uit een document dat later op de dag boven water kwam. De positie van Valcke wankelt echter niet. Blatter daarentegen houdt het voor gezien bij de wereldvoetbalbond. In zijn verklaring, die enkele minuten duurde nadat perschef Walter De Gregorio hem het woord gaf, lichtte de Zwitser toe hoe hij tot zijn besluit is gekomen.

Bron

Link to comment
Delen op andere websites

Lees net dat Platini kandidaat is, is dat die meneer die eerst fuckign hard ging dreigen en nadat Blatter werd verkozen als eerste in de rij stond om handjes te gaan schudden en nadien geen commentaar gaf? :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Als ik hem was, zou ik zeggen 'het is nu wel mooi geweest, laat mijn opvolger maar dealen met alle schandalen die ik heb veroorzaakt en nu aan het licht komen, dan ga ik van een lekker lui pensioen genieten'.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...