Jump to content

Opvallend voetbalnieuws


Visser23

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 165
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    50

  • TekaLoca

    13

  • KoningJesper

    12

  • Guardian1980

    9

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Maar uiteindelijk zijn die kleintjes meestal nóg belangrijker. Je kunt wel in alle toppers scoren en winnen maar als je het dan laat liggen tegen de kleintjes (PSV dit seizoen) dan krijg je het gewoon heel erg lastig. In de grote wedstrijden kunnen we het wel en tegen de kleintjes niet, ook vervelend.

Messi scoort natuurlijk tegen de grote en kleintjes, maar Ronaldo blijft gewoon een absolute topspeler. Hoewel jij dat waarschijnlijk graag anders had gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is toch op z'n minst merkwaardig te noemen dat de "allerbeste speler ter wereld" (naar eigen zeggen) amper beslissende acties geeft tegen "betere" teams? confused2.gif In Ronaldo z'n geval in het seizoen 2015/2016: helemaal niks(1 goal is echt verwaarloosbaar..).

Ja, wedstrijden tegen kleintjes moeten ook gewonnen, helemaal waar. Maar als je kan kiezen tussen een spits die het keer op keer laat afweten tegen grote teams of een spits die het ongeacht de tegenstander altijd goed doet, wie kies je dan?

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik hen gehoord is dat Lestienne (door Feyenoord fans) is uitgedaagd met leuzen over zijn overleden vader en moeder. Als dat waar is neem ik Zoet en Lestienne helemaal niks kwalijk, zelfs als ze die "fans" helemaal in elkaar had getrapt

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik hen gehoord is dat Lestienne (door Feyenoord fans) is uitgedaagd met leuzen over zijn overleden vader en moeder. Als dat waar is neem ik Zoet en Lestienne helemaal niks kwalijk, zelfs als ze die "fans" helemaal in elkaar had getrapt

Waarom heb ik de neiging dit te geloven...? :N
Link to comment
Delen op andere websites

Feyenoord-fans die uitgaan in Eindhoven?

Dat is inderdaad opmerkelijk.

Omdat heel Nederland vol zit met Feyenoord fans. Grotendeels PSV fans in Eindhoven maar ook genoeg Feyenoord fans, Stratumseind is best een bekende plaats om uit te gaan.Al waren dit waarschijnlijk geen Feyenoord fans maar de gebruikelijke 'bontkragen' die iedere week vervelend doen op Stratum en dan iedere keer 'verdwijnen'.

Uiteraard is het niet goed van Lestienne, ik vind het opmerkelijk genoeg dat er geen aangifte is en het 'slachtoffer' nergens te vinden is. Dat zegt me genoeg lijkt me.

Na Zoet en Lestienne, nu Tete:

Ajax-verdediger Kenny Tete opgepakt

Ajax-speler Kenny Tete is onlangs opgepakt. Het Openbaar Ministerie bevestigt dat hij betrokken was bij een vechtpartij bij een coffeeshop in Amsterdam. Het OM gaat hem vervolgen.

Het is niet duidelijk wat Tete precies ten laste wordt gelegd. Hij zou ook een agent hebben beledigd.

De rechtsback van Ajax moet binnenkort voor de rechter komen. Gistermiddag speelde Tete ondanks het voorval gewoon mee bij Ajax in het gewonnen thuisduel met De Graafschap (2-1).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Jongens, eindelijk is het zover! De videoscheidsrechter wordt geintroduceerd in het Nederlandse voetbal!

De KNVB start een proef met een videoscheidsrechter. Komend seizoen gaat de bond in het bekertoernooi experimenteren met beslissingen op basis van videobeelden, zo laat directeur operationele zaken Gijs de Jong weten aan de NOS.

“Wij zijn vanaf 2011 al bezig om dit op de kaart te zetten. Het wordt tijd voor deze ontwikkeling want op deze manier wordt het spel eerlijker en kunnen cruciale fouten worden voorkomen”, laat De Jong weten. De videoscheidsrechter zit bij de wedstrijd in een busje en de scheidsrechter op het veld kan advies vragen bij doelpunten, rode kaarten en strafschoppen.

De spelers kunnen geen challenge indienen, zoals dat wel het geval is bij sporten als volleybal en hockey. De videoscheidsrechter wordt bij ongeveer 25 wedstrijden in het bekertoernooi ingezet. Ook andere landen doen mee aan de proef en op grond van de experimenten zal het protocol al dan niet worden ingevoerd.

Bron: voetbalzone.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...