Jump to content
Joriz

Teken de GTA Online "Don't F#ck the Dutch"-petitie!


gallery_1_5_77451.jpg

Met de San Andreas Flight School Update heeft Rockstar Games 25 'vlaggen van de wereld' parachute rugzakken toegevoegd aan Grand Theft Auto Online.

Rockstar Games heeft vlaggen toegevoegd van landen zoals Argentinië, Brazilië, Italië, Schotland en zelfs een vlag toegevoegd voor onze zuiderburen in België.

Ondanks dat er duizenden (of misschien wel een miljoen) GTA-Fans in Nederland wonen, lijkt Rockstar Games ons te zijn vergeten! Er zit namelijk geen Nederlandse parachute in GTA Online.

Teken de GTAGames.nl "Don't F#ck the Dutch"-petitie. Zo kunnen we Rockstar Games laten zien hoe belangrijk ons kleine kikkerlandje is. Hoe meer mensen er tekenen hoe makkelijker we Rockstar Games kunnen overtuigen voor het alsnog toevoegen van een Nederlandse parachute! smile3.gif

Deel, Share en Like het volgende adres met je GTA vrienden zodat er meer Nederland in GTA Online komt:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

En ze zullen dit echt wel met een rede gedaan hebben, misschien komt er een soort Amsterdam later bij next gen DLC?

Dat maakt echt niks uit, want er zijn genoeg landen die ook niet in deze update zijn gekomen met de parachute. Er is ook al ooit eens gezegd in een interview dat Grand Theft Auto een americana product is. Ik quote het volgende stukje uit een interview, wat ook meerdere keren is gebruikt door onder ander Phoenyxar op het forum. :7

Weet ik niet. Ik heb over GTA buiten Amerika nagedacht. Heel veel. Maar, ik denk, als ik voor mezelf spreek, dat GTA echt een Americana-product is. Zou je een goeie game kunnen maken die zich afspeelt in Amsterdam? Ja. Zou het een GTA zijn? Weet ik niet. We hebben het niet gedaan, dus ik kan het niet zeggen. Maar we hebben het vermeden omdat een belangrijk onderdeel van GTA de relatie met Amerika is.

De kans is dus heel klein dat er ooit een deel komt in Amsterdam.

Er is toch ook een tekst in een liedje( weet ff niet welke radiozender) waarin word gezongen Fuck the Dutch. Rockstar haat ons gewoon

Dat is in reclame van Pisswasser.

http://www.youtube.com/watch?v=YftzVoXErNI

Bewerkt: door Asphyxiated

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Inderdaad. Andere fansites pakken het gelukkig ook op. :)

Mede daardoor zitten we al over de 250 mensen die de petitie hebben getekend. Als iedereen nog even de petitie met iemand anders deelt zitten we zo op de 500!

Je kan de petitie delen met de volgende korte URL: http://gtaf.nl/petitie

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...