Jump to content

Interview AD


Silverbyte

Recommended Posts

Ik heb ook nog even overwogen dit gewoon in Lifestyle te plaatsen, maar omdat dit puur over mijn grafische werk gaat, leek het me in Graphics toch het best op zijn plaats.

Over tot de orde van de dag: ik sta in het AD! Niet op de voorpagina natuurlijk, en ze zijn de 'van' vergeten in mijn achternaam, maar toch - ik sta erin! Het gaat om een klein interview naar aanleiding van het nieuws dat een... ach, dat lees je zometeen zelf wel. :puh:

KhzH05U.jpgggFNG5J.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de mensen die overwegen het shirt aan te schaffen: voel je vrij om er een te bestellen bij MisterDressup. Zou ik supertof vinden. Wat je ook kunt doen, is even wachten. Ik heb namelijk ook contact gezocht met Tjunk, een Nederlandse uitgever van kleding met het werk van jonge ontwerpers. Ik kan daar nog helemaal niets over beloven, maar ik hoop daar ook mijn ontwerpen te kunnen distribueren. Of het doorgaat weet ik dus niet, maar het zou voor jullie natuurlijk wel schelen in de verzendkosten e.d.

Link to comment
Delen op andere websites

Gaaf dat je je creativiteit op deze manier kunt inzetten. ;) Ik zal eens door die catalogus scrollen, al is het niet echt een stijl waarmee ik snel zal rondlopen, ik hou meer van wat rustgevende kleding (ondanks dat mijn username de ideale beschrijving is voor jouw kunst).

Bij deze dub ik jouw stijl onofficieel als LolliPop Art, omdat het me meteen doet denken aan die video van Mika (tevens aan de artwork van Kanye West's Graduation album).

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...