Jump to content

Interview AD


Silverbyte

Recommended Posts

Erg gaaf Silverbyte! Gefeliciteerd hiermee! Mooi om te zien dat een bedrijf in Amerika je op deze manier heeft ontdekt. Je tekeningen zijn altijd erg leuk om naar te kijken. Heel kleurrijk, vrolijk en ruimte voor eigen fantasie. Er zit echt een eigen stijl in. Ook leuk trouwens om dat Engelse stukje te lezen over je t-shirts. Nu begrijp ik nog meer de gedachte achter je tekeningen. Gebruik je eigenlijk een wacom tablet of gewoon de muis? Ga hier vooral mee door en blijf je werk showen. Heel veel succes verder!

Link to comment
Delen op andere websites

Wauw, tof man! Gefeliciteerd! Die prints zijn ook echt uitstekend geschikt voor t-shirts. :D

Ben overigens al heel lang benieuwd naar je werkproces. Van schets tot daadwerkelijke tekening. Kun je ons een keer een kijkje in de keuken geven?

Link to comment
Delen op andere websites

Thanks voor de reacties, allen. Ook vanuit persoonlijke kring is er enthousiast gereageerd en vroegen zelfs een aantal vrienden-van-vrienden ernaar. Leuke opsteker dus. :)

Mijn Instagram is trouwens jortvanmeeteren: voel je vrij om me te volgen, hoewel er ook persoonlijke foto's op staan en dus niet alleen maar mijn designs.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad erg mooie designs. Ik vond je tekeningen hier op het forum ook altijd al leuk (je avatar / signature). Het heeft echt wat vrolijks en kleurrijks, maar toch ook een goed vleugje eigen stijl. De figuren doen me een beetje denken aan de figuren in Purno de Purno. In combinatie met de artstyle van 1973, had dat echt van jullie 2 kunnen wezen :puh:

Echt heel leuk. En oja, nog gefeliciteerd met je interview. Ik hoop voor je dat het gaat lopen, de potentie heeft het in ieder geval! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...