Jump to content

3L1077 VS ERRWINS VS im_ruben VS RMJ - Stemmen t/m 6 september!


3L1077

3L1077 VS ERRWINS VS im_ruben VS RMJ  

21 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie heeft volgens jou het beste werk afgeleverd?

    • 3L1077
      6
    • ERRWINS
      4
    • im_ruben
      8
    • RMJ
      3


Recommended Posts

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    13

  • ERRWINS

    11

  • RUBENN

    9

  • RMJ

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nice, zo'n grootschalige battle! :tu:

Mijn stem gaat naar ERRWINS. Prachtig, clean design dat heel simplistisch is, terwijl je toch meteen ziet: dit staat voor Nederland. Ik ben natuurlijk zelf ook een echte kaaskop, dus dan heb je bij mij al een klein streepje voor, maar ik vind het idee ook gewoon heel goed uitgewerkt. Ik heb momenteel een eigen ontwerp als achtergrond op mijn iPhone, maar dit is zeker een wallpaper die mijn foon zou mogen sieren. :Y

Succes nog, heren, en vergeten jullie niet na afloop van de battle Cabyon of mij op de hoogte te brengen van de uitslag, in verband met het bijwerken van de ranking?

Link to comment
Delen op andere websites

Nice, zo'n grootschalige battle! :tu:

Mijn stem gaat naar ERRWINS. Prachtig, clean design dat heel simplistisch is, terwijl je toch meteen ziet: dit staat voor Nederland. Ik ben natuurlijk zelf ook een echte kaaskop, dus dan heb je bij mij al een klein streepje voor, maar ik vind het idee ook gewoon heel goed uitgewerkt. Ik heb momenteel een eigen ontwerp als achtergrond op mijn iPhone, maar dit is zeker een wallpaper die mijn foon zou mogen sieren. :Y

Succes nog, heren, en vergeten jullie niet na afloop van de battle Cabyon of mij op de hoogte te brengen van de uitslag, in verband met het bijwerken van de ranking?

Dank je wel! :D

Ik heb die van mij als wallpaper ingesteld en ik moet zeggen dat de kleuren mij niet echt storen maar op een computer scherm is het wel wat vel.

Link to comment
Delen op andere websites

Stuk voor stuk mooie wallpapers, mooi werk heren! :tu:

Ik zal 'm stem ook toelichten, die gaat uit naar 3L1077. Door het beperkt aantal kleuren heb je een mooie en opvallende wallpaper gemaakt. Aansprekende tekst en het 'pixel-effect' komt ook mooi naar voren. Netjes!

Daarna die van RMJ, ziet er vrij simpel uit, dus wat dat betreft is de opdracht goed uitgevoerd. De gradient op de achtergrond voegt, heel minimalistisch iets toe aan de tekst. Het geheel is wel wat (té) licht, daardoor springt hij er wat minder uit...

Als laatste ERRWINS, een lekker duidelijk thema, en past echt bij een Nederlander. Simpel maar pakkend, om het geheel nog pakkender te maken, had je de boven- en onderkant met iets eenvoudigs kunnen opvullen. Het midden trekt nu de aandacht, maar de rest ziet er wat leeg uit. Desondanks ziet 'ie er goed uit!

Voor de volledigheid heb ik de spelfout uit m'n wallpaper gehaald, hier alsnog:

wallpapers_quotes%203.png

Link to comment
Delen op andere websites

ERRWINS: Je hebt een leuk design gemaakt. Het is inderdaad simpel. Ik heb het even geprobeerd op mijn iPhone, maar ik vind het toch wat te oranje. Het is ook wat te donker. Als het wat lichter was geweest, zag het er denk ik beter uit. Ik hou van lichte, simpele achtergronden namelijk. Natuurlijk moest je in dit geval wel, aangezien je een Nederlandse wallpaper wilde maken.

im_ruben: Een leuk, simpel design met een mooie boodschap. Het is een mooie achtergrond op een iPhone zonder applicaties, haha. Nu staan de apps vooral de de tekst van jouw wallpaper heen, wat erg jammer is. Ik kan me echter wel voorstellen dat mensen deze wallpaper uitkiezen om te gebruiken.

3L1077: Je hebt een leuk thema gebruikt en goede kleurencombinaties. Mijn persoonlijke smaak past echter totaal niet bij dit design. Ik wil het liefst een cleane wallpaper, maar dat is deze juist niet doordat je de wereld hebt 'vervaagd'. Hierdoor lijkt het meteen drukken dan waarschijnlijk de bedoeling was.

RMJ: Een mooie design met goede kleuren en een mooi lettertype. De gradient (of lightbrush) die je hebt gebruikt pakt goed uit. Ik hou van lichte wallpapers, zoals ik eerder al zei. Daarnaast heb je je goed aan het thema gehouden.

Stem: RMJ.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...