Jump to content

3L1077 VS ERRWINS VS im_ruben VS RMJ - Stemmen t/m 6 september!


3L1077

3L1077 VS ERRWINS VS im_ruben VS RMJ  

21 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie heeft volgens jou het beste werk afgeleverd?

    • 3L1077
      6
    • ERRWINS
      4
    • im_ruben
      8
    • RMJ
      3


Recommended Posts

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    13

  • ERRWINS

    11

  • RUBENN

    9

  • RMJ

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mijn beoordeling:

In 3 van de 4 wallpapers zie ik tekst. Tekst is niet simpel in mijn opinie. Ik heb altijd en overal hele simpele achtergronden (compleet zwart bijvoorbeeld). Dat brengt logischerwijze 1 winnaar, Erwin. Echter (en dat staat er zo leuk :puh:) is simpel niet zo simpel als het lijkt. Ik vind namelijk de kleuren veel te vel en druk om als achtergrond te doen. En juist zo'n contradictie maakt die van Ruben echt artwork. Daarbij is het relatief echt simpel gelaten en oogt het eigenlijk (voor een achtergrond met letters) vrij rustgevend.

Nummer 4: Eliott, Oranje is een vrij velle kleur en er zit text en een afbeelding in. Erg mooi gemaakt, maar niet zo geschikt als achtergrond.

Nummer 3: RMJ, geen afbeelding (positief dus), wel text. In combinatie met de rustige achtergrond maakt het het toch wel een beetje druk voor op de achtergrond. Tekst weg en je was in mijn opinie de winnaar, maar dan had het weer geen boodschap.

Nummer 2: Erwin, Simpel zoals het hoort. Beetje te fel, maar echt mooi gedaan en aan de opdracht gehouden. An sich, als het je smaak is, echt een solide achtergrond.

Nummer 1: Ruben, Echt kunst vind ik het. Minpuntje blijft de tekst, maar dat standpunt krijgt gewoon een veto voor z'n mik. Simpele accenten, zoals het lettertype, achtergrond en random quote maken het zowel simpel, als complex. Echt mijn smaak. Bij verre (voor mij) de beste achtergrond :tu:

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...