Jump to content

[Help] Hoe snel levellen?


iRico

Recommended Posts

Hey GTAF'rs!

Ik ben momenteel op GTA Online level 15 wat erg laag is dus, Ik heb gister de hele dag race's gedaan en ben toen 2 levels om hoog gegaan!? Race's kan ik ook al moeilijker winnen omdat mensen met een hoger level turbo enzovoort op hun auto kunnen zetten... Weet iemand hoe ik snel kan levellen? (Liever geen glitch ;) )

Link to comment
Delen op andere websites

Jet Lag is voor mij de snelste methode.

Je start Jet lag en zet wanted level on, start daarna de race en vlieg ongeveer 25 seconden over fort zancundo heen. Je krijgt nu vier sterren vervolgens vlieg je gewoon je route en probeer hoog door de checkpoints heen te vliegen. Als het goed is ben je in de stad de politie kwijt en ben j 400 rp rijker vervolgens hanteer je de canon en schiet zoveel mogelijk verkeer aan gort totdat je ook weer een paar sterren krijgt, daarna schakel je over op de rockets en schiet alleen maar op de politie vervolg al die tijd wel gewoon de route. Daarna kom je bij afwatering van Los Santos pak hier alle under the bridge punten en vlieg daarna naar de finish. Als je het goed doet ben je ongeveer iets na 4 minuten gefinisht. Let wel op dat als je met sterren over de finish gaat dit ook als rp word uitbetaald.

Ik behaal hiermee vaak de volgende punten

400RP afhouden politie

350RP Under the Bridge punten.

400RP bonus voor finishen met 4 sterren politie.

3000RP voor finish na 4 minuten met een rank van 100+ of hoger.

50RP voor vote.

dat is 4200 RP voor 4 minuten werk.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee vind je het gek die posts uit die link stammen nog van vorig jaar oktober.

Inmiddels zijn er al 16 updates overheen geweest.

En aangezien rockstar alleen maar alles omlaag schroeft vind ik het niet verbazend dat dit ook verdwenen is.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee vind je het gek die posts uit die link stammen nog van vorig jaar oktober.

Inmiddels zijn er al 16 updates overheen geweest.

En aangezien rockstar alleen maar alles omlaag schroeft vind ik het niet verbazend dat dit ook verdwenen is.

Als het ooit ging vind ik het net goed dat ze het weg gedaan hebben. Het zou anders wel heel erg makkelijk levelen zijn :puh:.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...