Jump to content

Leukste plek in San Andreas


BBQ

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Danger_dog_guy_7

    3

  • Phoenyxar

    2

  • JustDoIt.

    2

  • BBQ

    2

Vinewood is wel echt leuk om met een dure slee doorheen te rijden, met je Ranger of Walton door de bergen/heuvels in Red Country en Flint County kan ik ook wel waarderen (bij voorkeur met K-Rose op :) ) Oh, en Bone Country bevalt me ook wel om met een Sandking oid door heen te banjeren :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik in Los Santos ben verblijf ik graag in de wijken Venice Beach, Santa Maria Beach en Marina vanwege de gezellige ongedwongen sfeer die er hangt. Verder vind ik het leuk om op een motor rond te racen op de vele grote vlaktes die er zijn, in de hoop nieuwe dingen te ontdekken.

Link to comment
Delen op andere websites

Oma's de map van GTA v ook in san Andreas ligt vind ik dat GTA v ook mag puh2.gif

>>> Door Foreigner97: Ben ik niet met je eens, we zitten immers in het GTA San Andreas-subforum.<<<

Ik vind het leuk om met een crossvoertuig door de bergen heen te krossen

En ik vind het ook leuk om heel hoog met een stuntvliegtuig te stunten lekker de rijmte hypocrite.gif

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn weinig plekken in San Andreas waar ik me niet weet te vermaken, om eerlijk te zijn. Om toch maar even proberen mijn favorieten er uit te pikken: de rechterhelft van Los Santos (Idlewood, Ganton, Willowfield) blijft een leuke plek om in rond te rijden. Verder heb ik me altijd veel vermaakt in en rondom El Quebrados. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn weinig plekken in San Andreas waar ik me niet weet te vermaken, om eerlijk te zijn. Om toch maar even proberen mijn favorieten er uit te pikken: de rechterhelft van Los Santos (Idlewood, Ganton, Willowfield) blijft een leuke plek om in rond te rijden. Verder heb ik me altijd veel vermaakt in en rondom El Quebrados. smile3.gif

Idd , elke locatie heeft wel iets te bieden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...