Jump to content

Wat mocht Rockstar nog in GTA San Andreas doen?


BBQ

Recommended Posts

Meer toegankelijke interieurs is misschien een goede, maar ik heb eigenlijk weinig aan te merken of aan te vullen op GTA San Andreas. Het is zo'n divers en uitgebreid spel, er is weinig wat ik écht mis.

Ik vind dat je ook gewoon gebouwen moet kunnen slopen i.p.v dat ze niet stuk gaan.

+1

In de Stamkroeg wordt het misschien gedoogd, maar over het algemeen is een simpele +1 als post niet bepaald gewenst op dit forum. Probeer je enthousiasme voortaan met wat meer woorden te beschrijven.

Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Foreigner97: Blijf wel on-topic: leuteren over het gebruiken van mods hoeft niet hier, maar kan in de daarvoor bestemde subfora of in de Random Chat. Hier praten we over wat Rockstar zélf toe had moeten voegen.<<<
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom start je nu nog een topic, na bijna 10 jaar van het uitbrengen van GTA SA? Ze zullen er toch niks meer aan veranderen.

>>> Door Foreigner97: Desondanks kan het leuk zijn om hier over te speculeren en te discussiëren. En nou on-topic, voordat dit hele topic vol gaat staan met mod-tagjes.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Hoewel ze het er voor een deeltje wel hebben ingestopt: een functioneel skateboard, gewoon over heel de stad. Al hadden ze het op een lame manier gedaan, bijvoorbeeld met de BMX-fysics, was het gewoon cool geweest.

Hmm... daar kan ik me ook wel in vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...