Jump to content
Joriz

Petitie voor Nederlandse parachute meer dan 250 keer getekend!


gallery_1_5_48298.jpg

Onze petitie, die we houden om Rockstar Games te overtuigen om ook een Nederlandse parachute rugzak toe te voegen aan GTA Online, gaat super! Al meer dan 250 mensen hebben de petitie getekend en de reacties van vele GTA-fans zijn echt mooi!

Hierbij een selectie van enkele reacties op de petitie:

Toen ik hoorde dat er een fantastische update zou komen van Rockstar Games was ik best wel enthousiast. Toen ik de update had gedownload en zo snel mogelijk naar de wapenwinkel ging merkte ik op dat er geen Nederlandse parachute was. Dat vond ik persoonlijk heel teleurstellend, want we hebben genoeg fans in Nederland! Daarom waardeer ik deze petitie zeer. Rockstar Games, geef ons een Nederlandse parachute!
As finishing touch Rockstar should add the flag of the dutch!!!
Ook ik, als Belg, teken deze petitie. Ook al zijn Nederlanders minderwaardig in vele dingen (knipoog.gif), een eigen vlag op de parachutes verdienen ze wel!
I'd like a Dutch flag in the name of the history of the remote Dutch trading post 'Liberty City'.

Ook andere fansites hebben onze petitie opgepakt. Zo steunen de Polen van GTA The Game ook onze petitie, aangezien een Poolse vlag nu ook nog ontbreekt. Ook door Franse, Italiaanse en Amerikaanse GTA fansites zijn we kort genoemd. Waardoor je ook dus steun uit vele andere landen binnen ziet komen. smile3.gif

Teken dus die petitie, als je dat nog niet hebt gedaan, want dan kan er naast de 25 'vlaggen van de wereld' van de San Andreas Flight School Update met een volgende update hopelijk een Nederlandse vlag worden toegevoegd aan Grand Theft Auto Online.

Deel, Share en Like het volgende adres met je GTA vrienden zodat we meer dan 500 reacties binnen halen:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik zag zojuist ook een Facebook-post van GTASeriesVideos die de petitie deelden met hun fanbase. 't Komt daar misschien minder aan, omdat zij wereldwijd fans hebben wiens vlag misschien ook wel ontbreekt in het parachute-aanbod, maar goed. Leuk dat het zo voorspoedig gaat, ben benieuwd wat er uit komt. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zag zojuist ook een Facebook-post van GTASeriesVideos die de petitie deelden met hun fanbase. 't Komt daar misschien minder aan, omdat zij wereldwijd fans hebben wiens vlag misschien ook wel ontbreekt in het parachute-aanbod, maar goed. Leuk dat het zo voorspoedig gaat, ben benieuwd wat er uit komt. smile3.gif

Als zelfs hun het zeggen dan kan die petitie nog groot worden, ze hebben meer dan 350.000 likes!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zag zojuist ook een Facebook-post van GTASeriesVideos die de petitie deelden met hun fanbase. 't Komt daar misschien minder aan, omdat zij wereldwijd fans hebben wiens vlag misschien ook wel ontbreekt in het parachute-aanbod, maar goed. Leuk dat het zo voorspoedig gaat, ben benieuwd wat er uit komt. smile3.gif

Als zelfs hun het zeggen dan kan die petitie nog groot worden, ze hebben meer dan 350.000 likes!

Likes? Bedoel je niet abbonees?

Ik heb de petitie ook getekend. Ik vind het zeer jammer dat er geen Nederlandse vlag is. Hoe kunnen ze ons nou vergeten? :N

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zag zojuist ook een Facebook-post van GTASeriesVideos die de petitie deelden met hun fanbase. 't Komt daar misschien minder aan, omdat zij wereldwijd fans hebben wiens vlag misschien ook wel ontbreekt in het parachute-aanbod, maar goed. Leuk dat het zo voorspoedig gaat, ben benieuwd wat er uit komt. smile3.gif

Als zelfs hun het zeggen dan kan die petitie nog groot worden, ze hebben meer dan 350.000 likes!

Likes? Bedoel je niet abbonees?

Ik heb de petitie ook getekend. Ik vind het zeer jammer dat er geen Nederlandse vlag is. Hoe kunnen ze ons nou vergeten? :N

We zijn maar een klein landje he ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zag zojuist ook een Facebook-post van GTASeriesVideos die de petitie deelden met hun fanbase. 't Komt daar misschien minder aan, omdat zij wereldwijd fans hebben wiens vlag misschien ook wel ontbreekt in het parachute-aanbod, maar goed. Leuk dat het zo voorspoedig gaat, ben benieuwd wat er uit komt. smile3.gif

Als zelfs hun het zeggen dan kan die petitie nog groot worden, ze hebben meer dan 350.000 likes!

Likes? Bedoel je niet abbonees?

Nee.

Ik zag zojuist ook een Facebook-post van GTASeriesVideos die de petitie deelden met hun fanbase. 't Komt daar misschien minder aan, omdat zij wereldwijd fans hebben wiens vlag misschien ook wel ontbreekt in het parachute-aanbod, maar goed. Leuk dat het zo voorspoedig gaat, ben benieuwd wat er uit komt. smile3.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...