Jump to content

Hoelang/waarmee reis jij?


TheDutchWesley

Recommended Posts

Mijn vraag "hoelang/waarmee reis jij?" Dit kan naar school, stage, werk of een opleiding zijn

7:00 - Zelf fiets ik eerst naar de trein - (5 min)

7:17 - Daarna de trein naar Hoofddorp - (37 min)

7:56 - Dan de bus naar school - (3 min)

8:00 - En daarna naar school lopen - (2 min)

Ik ben totaal dus ongeveer 60 minuten bezig van huis naar school, inclusief wachten op bus/trein.

Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    3

  • NicolaB

    3

  • ERRWINS

    2

  • TheDutchWesley

    2

Voor mijn eigen werkplek ben ik ongeveer 20 minuten met de auto onderweg. Wanneer ik naar het hoofdbureau of de rechtbank moet is het ongeveer 15 minuutjes fietsen vanaf huis, en het IBT-centrum (waar we sporten en trainen) is ongeveer 25 minuutjes met de auto. Die autoritjes zijn zonder file.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik loop altijd rond 7:15 aan naar de bushalte hier, waar de bus om 7:24 komt. Het is dan ongeveer twaalf minuten reizen naar Station Eindhoven. Vanaf daar pak ik om 7:46 de trein naar Helmond. Mocht die trein uitvallen dan kan ik eventueel de trein erna pakken, om 8:03 (beetje vooruitdenken heet dat). In Helmond pak ik tot slot nog de bus naar mijn school, wat ongeveer zeven minuutjes is. Als je dan ook nog het minuutje lopen naar de ingang van het schoolgebouw dan kom je uit op bijna een uur aan reistijd. Zou ik die trein later pakken dan zou de totale reistijd iets meer dan een half uur duren (het verschil: bij de eerste mogelijkheid heb je de Sprinter, bij de tweede is dat een Intercity).

Al met al ben ik gemiddeld niet langer onderweg dan ik vorig jaar al was toen ik nog naar het VO ging. Terwijl die school een stuk dichterbij zit, maar dat heeft weer te maken met de aansluiting en de tijd die je nodig hebt om van de bushalte naar de ingang van de school te lopen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Vijftien minuten fietsen naar mijn werk en dus ook weer vijftien minuten terug naar huis. Laatst van sportschool veranderd en dat is ook maar vijf minuten fietsen als het niet minder is. Ik woon vrij centraal en hoef gelukkig nooit al te lang fietsen als ik naar iets toe moet in de omgeving. Enige nadeel is dat Groningen een dikke half uur met de trein is.

Link to comment
Delen op andere websites

School:

Het is 14km naar mijn school en ik rij ongeveer 35km per uur met mijn scooter. Een goede 20-30 minuten ben ik wel onderweg.

Ik zag dit echt zo voor me, zo met dit muziekie met zo'n ww1 pilotbril over de Drentse vlaktes te brommen...niet naar bedoeld :puh: Sorry, ik heb een avontuurlijke fantasie :D

scooter_bridge.jpg


Naar mijn werk rijd ik overigens maar een kwartiertje met de fiets, met de auto is dit iets van 5 minuten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...