Jump to content
Joriz

12 GB PlayStation 3 te klein voor toekomstige GTA Online updates!


gallery_1_5_2831.jpg

Volgens Rockstar Games biedt de goedkoopste PlayStation 3 met slechts 12 GB opslag te weinig ruimte voor toekomstige updates van GTA Online. Dit omdat de wereld van GTA Online ook in de toekomst door blijft groeien en evolueren. Wat Rockstar Games hiermee exact bedoelt is niet duidelijk. Maar het lijkt er op dat de volgende update voor GTA Online mogelijk groter is dan de vorige kleine updates voor GTA Online. Of de komende update gaat om de beloofde heists of slechts een gigabytes grote update met een Nederlandse parachutevlag is onduidelijk. puh2.gif

Om dit op te lossen zullen mensen met een 12 GB PlayStation 3 extra opslagruimte in hun Playstation 3 moeten zetten. Gelukkig kan dit redelijk makkelijk (instructies). Met een HDD Mounting Bracket PS3 (van circa een tientje), een schroevendraaier en een willekeurige 2,5 inch (laptop)hardeschijf kan je de schijfruimte flink uitbreiden.

Mocht je geen hardeschijf plaatsen in de 12 GB PlayStation 3 dan kan je enkel nog maar het singleplayer verhaal van GTA5 spelen.

Hopelijk is er snel meer duidelijkheid over wat de volgende update voor GTA Online gaat inhouden. Zodra we meer weten zullen we het hier melden in een nieuwsbericht smile3.gif

Bron: Rockstar Games Support

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Een beetje rot voor de mensen die zo'n Playstation hebben, vooral als ze het zouden gekocht hebben om alleen GTA V te spelen. Het valt wel makkelijk op te lossen en is niet zo duur, maar toch.

Zo'n bericht zet de verwachtingen wel hoog. Mogelijk is het alleen een waarschuwing naar de verre toekomst toe, maar toch hoop ik dat er iets groots zit aan te komen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat ik me dan afvraag, als je apparaten met garantie opschroeft vervalt de garantie meestal, is dit dan ook het geval met dit geval?

Je hoeft alleen maar een speciaal klepje open te doen zoals uitgelegd in de instructies. Hiermee verloopt dus niet de garantie. De PlayStation 3 is er dus op gemaakt om de hardeschijf makkelijk te vervangen. Zo heb ik mijn 40 GB schijf vervangen door een 750 GB hardeschijf aangezien ik die 40 GB ook te weinig vond.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat ik me dan afvraag, als je apparaten met garantie opschroeft vervalt de garantie meestal, is dit dan ook het geval met dit geval?

Nee, er hoeft geen seal verbroken te worden en je kan altijd nog de orginele schijf erin doen. Maar nu is mijn vraag "kan je een SSD in je PS3 doen?" Of past dat niet qua aansluitingen?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...