Jump to content

leukste san andreas missies


BBQ

Recommended Posts

Just Business, Yay-Ka Boom Boom, Black Project en Breaking the Bank at Caligula's blijven mijn favoriete missies. Hoewel ik ook kan genieten van kleinschalige en simpele missies als Nine's and AK's en Wear Flowers in your Hair. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wear Flowers In Your Hair heeft memorabele cutscenes (welke missie níet van The Truth?), maar ik was vroeger nooit zo'n fan van missies waarin je alleen van hot naar her moet rijden. Photo Opportunity was ook zo'n missie. Je begint dan bij de Doherty Garage, dan moet je helemaal naar de middle of nowhere rijden om Cesar Vialpando op te pikken om vervolgens in een of ander dorpje te stranden. Negen van de tien keer ging de lowrider in de laatste bocht voor dat dorpje in vlammen op, en kon je weer terug naar San Fierro liften. De skip trip-functie liet je volgens mij maar een deel van de reis overslaan.

"Originally this mission was very different. The player was originally tasked with stealing a helicopter to meet Cesar, and the photos would also have been taken from the helicopter. This was most likely removed when the decision was made to include the flying school at a later point in the game and give the mission a more espionage approach. Also, this is the reason why Carl is shouting very loudly his comments about Ryder and Jizzy B." Klikkedy

Dat zou verklaren waarom de missie uiteindelijk redelijk saai is geworden, in mijn ogen. Toch krijg ik van het praten over deze missies weer ontzettend veel zin om het spel weer eens te spelen, voor de miljoenste keer. Al wordt het langzamerhand eens tijd dat ik aan GTA V kan beginnen.

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...