Jump to content
Foreigner97

25% korting op diverse Rockstar Games-goodies!




actual_1409255930.jpg

Terwijl wij allemaal met smart zitten te wachten op de PC/next gen versie van GTA V of nog meer nieuwe content van GTA Online, is Rockstar Games druk in de weer met het aan de man brengen van exclusieve goodies van verschillende andere games van hun hand: alles gaat weg met 25% korting!

Zo zijn er onder andere toffe posters van GTA III, GTA San Andreas, Max Payne en Midnight Club 3 te scoren, maar ook speciale merchandise van bijvoorbeeld Max Payne 3 en L.A. Noire. En dat allemaal voor een scherp prijsje.

Er zit vast genoegs leuks tussen om je aankomende september-dipje alvast wat weg te poetsen. Of om de tijd op te vullen voordat je GTA V ein-de-lijk in je trouwe computertje kunt stoppen, uiteraard. Klik hier om naar de pagina met aanbiedingen te gaan.

De aanbiedingen zijn geldig tot maandag 8 september, middernacht (23:59; lokale tijd in New York).

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Zoals ik eerder zei vind ik het jammer dat de RDR-producten enorm afgeslankt zijn. Er zijn nog 3 items (?) beschikbaar en dat is enorm treurig want ik wou nu wel eens wat kopen.

Idd, zelf vond ik die aardbol met daarin een aansteker van LA Noire erg gaaf, iets waar ik serieus interesse in had.

Enigste wat ze hebben zijn shirt en posters, echte collecties zijn er niet meer.

Precies wat ik dacht, ze hebben nog een hoop, enkel versturen ze niet naar Nederland/België.

Als je de shop ingaat met een Amerikaanse proxy zie je veel meer spullen.

Bewerkt: door GolfG60

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik had maandag nog even snel twee R* t-shirts met korting besteld om mijn verzameling verder compleet te maken.

Ik wist al dat het in Europa werd afgehandeld door een ander bedrijf. Maar het wordt gewoon verzonden vanuit Nederland en mijn t-shirts zijn nu al binnen.

De verzending wordt namelijk gedaan door Arvato, wat een dochter is van Bertelsmann. Bertelsmann was ooit trouwens nog de uitgever van de aller eerste Grand Theft Auto onder de naam BMG Interactive puh2.gif

Mocht iemand anders in de toekomst gaan bestellen hoef je dus geen rekening meer te houden met BTW of invoerrechten, want het komt gewoon uit Nederland. Daarnaast is de goedkoopste verzendoptie voldoende aangezien in Nederland nauwelijks pakketjes kwijt raken.

Het zijn verder wel de echte Amerikaanse t-shirts. Een maat L t-shirt van Rockstar Games zit dus als een Nederlandse XL puh2.gif

post-1-0-52594900-1409734339.jpg

R* shirt met Steampunk/Mechanische details.

Bovenop zit een mannetje die van een ander een zweepslag krijgt puh2.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...