Jump to content

Wat vind je van de club boven je?


TekaLoca

Recommended Posts

Welkom in het nieuwe beoordelingstopic voor clubs!

Het gaat simpel in zijn werk: ik plaats de naam van een voetbalclub, en degene na mij moet die ene club beoordelen en die plaatst vervolgens een nieuwe clubnaam.

Er gelden natuurlijk ook een paar regels, dit is namelijk geen Stamkroeg:

- Beargumenteer je mening, het is niet de bedoeling dat je gewoon "goed" of "slecht" zegt.

- Na een post van jezelf, mag je pas na 4 nieuwe posts opnieuw een club beoordelen.

Bv. :

Sevilla FC
Leuke club, heeft vaak echte kwaliteitsspelers, alleen jammer dat ze in Spanje niet echt een gevaar kunnen zijn voor de toppers.

------

Everton

Hopelijk is het duidelijk.

Ik trap dan af met: Manchester United

Veel plezier in dit topic ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    5

  • Kaitjee98

    5

  • AXIO

    4

  • super_senne

    3

Manchester United? Je bedoelt dat zootje ongeregeld onder leiding van iemand die totaal niet weet waar ie mee bezig is? Schande dat ze met zo'n selectie zo'n kutvoetbal brengen, maar dat ligt niet aan de voetballers vrees ik.

-------------------------

Chelsea

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm. Ben niet echt weg van clubs als Chelsea, die hun voetballers kopen door middel van wat rijke mannen in jurken. Helaas begint dat steeds meer bij het voetbal te horen..

--------------------------------

Feyenoord.

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Link to comment
Delen op andere websites

Die ken ik niet jongeman, maar ik hou het op kutclub.

>>> Door Guardian1980: Dit slaat dus helemaal nergens op. Geef een mening die ergens op gebaseerd is, of post niet.<<<

-----------------------------------------------------------------------

Saint-Etienne

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke, knusse volksclub. De club is niet groot natuurlijk, maar het is altijd wel heel erg sfeervol op de Vijverberg (ben er al vaak zat geweest). Daarom is de Graafschap een van mijn favoriete clubs in Nederland,

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lazio Rome

Link to comment
Delen op andere websites

Aan de ene kant vind ik het wel een leuke club, vanwege hun fanatieke supporters. Maar aan de andere kant zijn deze supporters net als die van Livorno een stel idioten.

---------------------------------------------------------------------------

Tottenham Hotspurs

Link to comment
Delen op andere websites

Clubje is een beetje ver-van-mijn-bed-show daar de club aan de andere kant van het land gevestigd is. Weinig binding mee, maar onder het mom ''geen bericht, goed bericht'' toch een aardige club!

De volgende is Terengganu FA uit de Maleisische Super League! :)

Terengganu_mls.png

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...