Jump to content

Wat vind je van de club boven je?


TekaLoca

Recommended Posts

Topteam met veel goede spelers. 22x kampioen van de Primera División geworden en hopelijk volgen er nog meer kampioenschappen.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

AS Roma

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    5

  • Kaitjee98

    5

  • AXIO

    4

  • super_senne

    3

Even off topic. Crazy, deze club is het vaakst kampioen geworden in Frankrijk.

Celtic, prachtige club met een leuke sfeer. Het groen/wit is natuurlijk ook prachtig :puh: Enige min punt vind ik dat toen ze de kans kregen hun enige concurrent (Rangers) er uit te bonjouren dat ze het zonder enige schaamte gedaan hebben.

----------------------------------------

Getafe

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het altijd een leuke club, maar ben van mening dat andere Spaanse clubs sneller gegroeid zijn dan Getafe. Daarnaast vind ik dat andere Spaanse clubs een mooiere sfeer hebben dan Getafe van tegenwoordig. Dit was een paar jaar geleden nog wel anders.

--

Sparta Praag.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet veel soeps, he. Ik verwachtte er vorig seizoen nog wel wat van, maar die verwachtingen zijn nu alweer weg. Geen grote namen gekocht, enkel grote namen verkocht en tsja zo kom je er niet. Blijft al bij al een heel prestigieuze club.

-----

RSC Anderlecht

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...