Jump to content

Rosswelincident


super_senne

Recommended Posts

http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Roswellincident

Ik weet het het is lang maar om een goeie mening te geven moet je toch tot documentaires te lezen.

Wat denken jullie dat in rosswel is gebeurt .

Of sterker nog denken jullie dat buitenaards leven bestaat.

Ik denk dat er een stuk ruimtepuin is neergestort.

En het is bijna onlogisch dat er in ons grote heelal geen ander leven is dan onze kleine aarde dat kan niet.

Bewerkt: door super_senne
Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof opzich wel in ander leven in dit heelal . Ik geloof alleen niet dat dit kleine Groene mannetjes zijn .

Ik denk dat er heel veel verschillende zijn, Bijvoorbeeld Aliens die wat lijken op ons maar dan 5 tot 10 keer onze grote .

Maar er zal gerust wat rond zwerven daar in het heelal .

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, aan de ene kant lijkt het me redelijk onlogisch dat er echt humanoïde wezens zijn in het heelal die op eens lijken, al geloof ik wel dat er buitenaards leven is in de vorm van bacteriën ed.

Aan de andere kant weet je maar nooit wat de Amerikaanse overheid voor ons te verbergen heeft. Persoonlijk denk ik dat het nog héél erg lang gissen blijft.

Link to comment
Delen op andere websites

Gezien de reusachtige onwaarschijnlijkheid en ongelooflijke veel geluk dat er voor gezorgd heeft dat er zelfs maar leven kan zijn op onze planeet, laat staan leven dat zo ver geëvolueerd is als de mens, denk ik niet dat er een andere soort op een andere planeet bestaat die zich technisch zo ontwikkeld heeft dat het duizenden lichtjaren kan afleggen. Want dat is de afstand waar we over praten: duizenden lichtjaren.

Telescopen als de Hubble-telescoop scannen het nabije heelal af naar planeten die onderdak aan leven zouden bieden en momenteel zijn er enkele honderden gevonden op ettelijke lichtjaren. Dat het onderdak kan bieden aan leven betekent ten eerste niet dat dit per se het geval is en ten tweede dat dit leven ver geëvolueerd leven is. Naar mijn weten is er nog geen andere planeet ontdekt in het nabije heelal die wijst op dergelijk ver geëvolueerd leven en als er zo'n planeten zouden zijn, zouden er maar een handvol zijn, verspreid in de oneindige ruimte van het heelal die nog altijd uiteen dijt.

Dat er leven op andere planeten is, staat voor mij als een paal boven water. Is het niet op de planeet zelf ontwikkeld, dan is het door 'besmetting' van de mens (De mens heeft nu zowat alle uiteinden van het zonnestelsel bezocht, of is daarmee bezig, en er zijn levensvormen die ongewild meereizen en andere planeten besmetten. Denk maar aan de Archeae, die in extreme omstandigheden kunnen overleven) of besmetting via brokstukken. Leven dat echter zo ver geëvolueerd is als het onze, is er niet in de buurt. Dat vergt namelijk dat mechanismen elkaar gedurende een zeer lange tijd perfect aanvullen. Als je nagaat dat het zowat 3,5 miljard jaar heeft geduurd om tot een simpel meercellig dier te komen, kan je wel inzien hoe weinig waarschijnlijk dit is.

Nu terug naar de vraag: nee, er is geen ruimteschip neergestort in Roswell. Wat er wel gebeurd is volgens mij is wat het Amerikaanse leger zelf zegt en dat is blijkbaar, volgens de Wikipedia-pagina, dat er spionageluchtballonnen neergestort zouden zijn. Of het echt over luchtballonnen gaat, zou ik niet weten. Het kan evengoed een geavanceerd vliegtuig zijn, waar er veel van gebouwd zijn in de Koude Oorlog. Echter zie ik geen reden waarom ze daar 50 jaar na datum over zouden liegen, want het lijkt me onmogelijk dat er in die tijd een toestel gebouwd is dat nu nog altijd op zijn tijd vooruit is.

Link to comment
Delen op andere websites

Of het was een van mijn zelfgemaakte vliegtuigjes. Als er zo'n shitleven is zullen het allemaal wel burgemeesters en Octaven en Alberto's zijn. :7

>>> Door Guardian1980: Niet voor het eerst dat je met een nutteloze post komt in opinie. Check je inbox.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...