Jump to content
Joriz

GTA5 komt deze herfst gewoon naar PC, PS4 en Xbox One!


gallery_1_5_40859.jpg

Op internet zijn er de laatste weken veel geruchten dat Grand Theft Auto V voor de PC, PlayStation 4 en Xbox One is uitgesteld naar een release in 2015. Zoals het helaas met bijna al die GTA5 geruchten en verzinsels gaat is er geen enkele bronvermelding of duidelijkheid welke herkomst dit soort verhalen hebben. Zo ver ik weet komt GTA5 gewoon deze herfst uit in een extra mooie next-gen versie en zal Rockstar Games ons dus gaan verbazen.

Ook Rockstar medewerker Steve wist een herfst release gelukkig nog enkele dagen geleden te bevestigen op de support website van Rockstar Games:

I'm also looking forward to the PC release, however this release date has not changed. Please see our support article, "Grand Theft Auto V Release Date on PlayStation®4, Xbox One, and PC" for the most recent information on this topic.

Modemeisje Cara Delevinge bevestigde afgelopen zaterdag ook hetzelfde verhaal toen ze haar mooie Instragram foto's van bij Rockstar Games neerzette. Tot nu toe is er dus nog geen enkele reden tot ongerustheid. Ik verwacht echt binnen enkele weken meer informatie over een release datum en wat de next-gen versie van Grand Theft Auto V in gaat houden. Mijn hoop/verwachting is dat release in november 2014 is.

Wanneer denk jij dat GTAV voor de PC, PlayStation 4 en Xbox One gaat uitkomen?

Bron: Rockstar Games Support

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Heb een vermoeden tussen een aantal dagen: 21 sept. (begin herfst), 1 okt. (1 jaar GTA Online, maar is onwss), 26 okt. (10 jaar GTA San Andreas), 14 nov. (was op Amazon geleakt), 31 dec. (Eind 2014, was ook ergens geleakt op een ander webshop)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heb een vermoeden tussen een aantal dagen: 21 sept. (begin herfst), 1 okt. (1 jaar GTA Online, maar is onwss), 26 okt. (10 jaar GTA San Andreas), 14 nov. (was op Amazon geleakt), 31 dec. (Eind 2014, was ook ergens geleakt op een ander webshop)
Zowel 21 september als 26 oktober zijn zondagen.

1 oktober en 14 november (waarvan 14 november bij mij een grote kans maakt) zijn mogelijk.

31 december kan ook af worden geschreven, want op die datum gebruikt (vrijwel?) niks kwa releases.

Edit: 18 November lijkt mij naar alle berichten te hebben gegoogled, het meest logische.

Bewerkt: door Shorty_D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...