Jump to content

Votair's Pictures


Votair

Recommended Posts

Ik maak regelmatig als ik op vakantie ben foto's. In dit topic staan foto's die ik heb gemaakt met mijn Samsung Galaxy Trend Lite.

Ik zal regelmatig foto's in dit topic posten en ben benieuwd naar jullie reacties.

2014, Gelderland

a3ci88.jpg

2013, Thuis (Brabant)

2rpfc51.jpg

2014, Gelderland

1z5l0sz.jpg

2014, Gelderland

jr4r5h.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Weet je wat apart is bij foto 2, naast die zon lijkt wel dat er een soort lichtbol naast zit.

Ik vind het wel grappig. dit soort foto's zoals de 1e en de 2e kreeg ik ook altijd op m'n fotofilmpje als ik recht tegen de zon in ging fotograferen. Waar sommige dan zeiden van: Mwah die foto is mislukt! zag ik dan ook altijd die leuke kleuren, bolletjes en andere leuke effecten die je er door kreeg. Als je die 1e foto bijvoorbeeld iets verdonkerd dan heb je echt een hele mooie foto.

The hell, als je er een babygezichtje in bedenkt, dan lijkt het net dat zonnetje van de Teletubbies :D

ttlBabySunRising.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je wat apart is bij foto 2, naast die zon lijkt wel dat er een soort lichtbol naast zit.

Ik vind het wel grappig. dit soort foto's zoals de 1e en de 2e kreeg ik ook altijd op m'n fotofilmpje als ik recht tegen de zon in ging fotograferen. Waar sommige dan zeiden van: Mwah die foto is mislukt! zag ik dan ook altijd die leuke kleuren, bolletjes en andere leuke effecten die je er door kreeg. Als je die 1e foto bijvoorbeeld iets verdonkerd dan heb je echt een hele mooie foto.

The hell, als je er een babygezichtje in bedenkt, dan lijkt het net dat zonnetje van de Teletubbies :D

ttlBabySunRising.jpg

:D:7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Ik moet zeggen dat ik de eerste foto wel mooi vind :D

Echter, bij de 2de foto dacht ik dat je alleen maar foto's van de zon maakte :puh:

Daarbij kan ik dat ook niet echt een mooie foto vinden.

De 3de foto is mij wat te wazig.

En bij de vierde heb je eigenlijk de focus verkeerd, want het gras is helder, hier had ik liever de bloem helder gezien en het gras wazig.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...