GTAGames.nl
Joriz

RIP Yeardley Diamond

30 berichten in dit onderwerp

Tot mijn grote schrik is het talent achter vele mooie, grappige, talentvolle en integere GTA video's overleden. Op slechts 28 jarige leeftijd is Yeardley Diamond (Fernando Agapito jr.) overleden door een hartstilstand. Volgens zijn broer Francis was hij, ondanks het gebrek aan geld (en hierdoor gebrek aan hogere opleiding) een groot talent die ver boven andere uitstak en kon hij dankzij veel zelfstudie en grote passie dit soort fantastische filmpjes maken. Ik zal Yeardley Diamond zijn talentvolle gemodde GTA4 filmpjes en ook zijn humor gaan missen.

gallery_1_5_7278.jpg

21 december 1985 - 20 augustus 2014

---

Video van Yeardley Diamond waarbij hij een liedje van Michael Hollick (de stem van Niko Bellic) combineerde met beelden uit GTA4

Bron: Yeardley Diamond's Facebook via GTAForums.com

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

In het topic die je ziet wanneer je 'mooie' aanklikt, staat zijn naam verkeerd geschreven.

Jammer dat zo'n talent zo jong van deze aardbodem moet verdwijnen. Hij had het ver kunnen schoppen vermoed ik.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Eerlijk gezegd ken ik deze persoon niet, maar het is toch triest dat iemand zo vroeg te overlijden komt.

RIP

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Bijna deze vergeten. Beide hebben ook als trol-video gestaan als mensen onze admin interface probeerde te benaderen. traantjes.gif

Helaas is dit nieuwsbericht geen Rickroll. Ik ga echt zijn filmpjes heel erg missen. Bijna alle talentvolle grappige GTA4 filmpjes kwamen van hem.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Goh, daar schrik ik wel even van. Ik ben al een lange tijd op zijn YouTube kanaal geabonneerd en vond zijn video's altijd geweldig. Diep triest dat hij op zo'n jonge leeftijd is overleden. Zo zie je maar weer dat het leven snel voorbij kan zijn. :(

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Rest in Peace, Yeardley Diamond. Een talent die te vroeg aarde heeft moeten verlaten.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat is... zeer plots en zeer triest nieuws. Misschien niet mijn favoriete maker van dergelijke filmpjes, maar hij was zeker een zeer gemotiveerd individu en bracht echt wel enkele leuke dingen, werkelijk waar triest nieuws. Wauw...

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Aw. Klote :( En ook nog zo jong. R.I.P.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Wow da's echt raar, want ik keek zoveel video's van hem en de naam herken ik meteen. Ik schok wel ff toen ik dit las. :O Hij maakte geweldige video's!

Rest in Peace. :(

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat is een naar bericht. Keek altijd zijn filmpjes, voor mij één van de besten. Zeer triest dat hij zo jong moest overlijden.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik keek ook altijd zijn filmpjes. Hij was nog zo jong. R.I.P

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
:cry:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Wauw, ik dacht dat hij gewoon stopte met YT. Wat een overvallend nieuws. :cry:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb altijd met veel plezier naar zijn filmpjes gekeken, ik ga zijn filmpjes echt missen...

Rest in Peace Yeardley Diamond

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.