Jump to content
Joriz

RIP Yeardley Diamond


Tot mijn grote schrik is het talent achter vele mooie, grappige, talentvolle en integere GTA video's overleden. Op slechts 28 jarige leeftijd is Yeardley Diamond (Fernando Agapito jr.) overleden door een hartstilstand. Volgens zijn broer Francis was hij, ondanks het gebrek aan geld (en hierdoor gebrek aan hogere opleiding) een groot talent die ver boven andere uitstak en kon hij dankzij veel zelfstudie en grote passie dit soort fantastische filmpjes maken. Ik zal Yeardley Diamond zijn talentvolle gemodde GTA4 filmpjes en ook zijn humor gaan missen.

gallery_1_5_7278.jpg

21 december 1985 - 20 augustus 2014

---

Video van Yeardley Diamond waarbij hij een liedje van Michael Hollick (de stem van Niko Bellic) combineerde met beelden uit GTA4

Bron: Yeardley Diamond's Facebook via GTAForums.com

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Langs de andere kant... Geen haatcommentaar of dergelijke, maar dit zegt denk ik echt wel wat over zijn leefwijze en uurtjes achter het scherm.

Het is een hartstilstand. Dat kan iedereen overkomen, maakt niet uit hoelang je achter een PC zit.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat heeft je hart dan te maken met je levenskwaliteit? Dat is slechts een foto die je ziet en dat betekent dus niet dat je gelijk van alles over hem weet. Er kunnen zoveel oorzaken hebben gezorgd voor deze plotse dood. Think twice, before you say something.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een plotselinge hartstilstand komt vaak voor bij actieve mensen die in goede gezondheid lijken te zijn en die zover bekend geen kwalen hebben. Bij deze patiënten is een plotselinge hartstilstand de eerste aanwijzing van een hartkwaal. Sommige mensen kunnen echter wel van tevoren worden aangemerkt als mensen met een vergroot risico op een plotselinge hartstilstand. Risicofactoren zijn onder andere: een eerdere hartaanval een kransslagaderaandoening (en de risicofactoren ervoor, zoals roken, hoge bloeddruk, diabetes, een verhoogd LDL-cholesterolgehalte, erfelijke aanleg voor hartziekten, een levensstijl met weinig beweging) hartfalen door andere oorzaken afwijkende hartslagfrequentie of ritmestoornissen (aritmie) door onbekende oorzaak verschijnselen van flauwvallen door onbekende oorzaak lage ejectiefractie (<35%)

Een levensstijl met weinig beweging. Ik heb hem dan misschien niet persoonlijk gekend, maar het idee dat hij niet zo gezond leefde of veel lichaamsbeweging had lijkt me niet erg vergezocht. Ja, het is een veronderstelling, en zo zie ik het ook. Vind je dit dan zo onlogisch? Ik vind het een normale denkwijze, maarja, hoe kan het ook anders. Waarom die agressie?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Rust in vrede Yeardley Diamond

Rust in vrede Fernando Agapito Jr.

Ik hoop dat hij nu op een goede plek zit met al de familieleden en vrienden die hij ook heeft verloren

Ik hoop dat hij nu omringt is met goede zielen

Yeardley Diamond betekende veel voor me ook al kende ik hem niet persoonlijk

Yeardley Diamond (Fernando Agapito Jr.) betekende veel voor me, hij gaf me veel inspiratie in de video's die hij maakte

Daarom heb ik van al zijn video's (bijna allemaal) een heel groot video gemaakt

Ik doe dit niet voor mijn kanaal te promoten, ik wil juist dat de video word gepromoot

Alle credits gaan naar Yeardley Diamond van de video die ik wil promoten, ook al heb ik die video ge-edit, alleen zijn naam staat in de video en beschrijving

Ik heb wel de naam van mijn kanaal op de video gezet WANT er zijn mensen die de video gewoon stelen en zetten op hun kanaal alsof het lijkt dat hun de video hebben gemaakt en hun naam eronder zetten

Bewerkt: door Joriz
reclame voor 'eigen' YouTube filmpje weggehaald

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb wel de naam van mijn kanaal op de video gezet WANT er zijn mensen die de video gewoon stelen en zetten op hun kanaal alsof het lijkt dat hun de video hebben gemaakt en hun naam eronder zetten

Het zou inderdaad raar zijn als andere mensen je videos achter elkaar zetten en dan hun naam er op plempen en wat YouTube reclame-inkomsten innen. Totaal onrespectvol en op deze wijze ook onrespectvol naar YeardleyDiamond.

Wel dik respect naar Rockstar Games die afgelopen week zelfs een nieuwsbericht schreef. Dit bevestigd nogmaals mijn idee dat de grootste GTA-fans bij Rockstar werken en ze daarom ook heel graag dingen van de community willen delen en volgen. Rockstar Games gaf via hun newswire ook al vaker aandacht aan de mooie en bijzondere filmpjes van Yeardley Diamond.

Ik was echt benieuwd wat hij zou gaan maken met GTA5. Je zag in zijn laatste film dat hij toch ook langere films wilde gaan maken met een compleet (en misschien een beetje raar/grappig) verhaal. Helaas zullen we dat nooit te weten komen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben een van zijn grootste fans ik keek zijn video’s al zo’n 10 jaar en toen ik dit nieuws hoorde barste ik helemaal uit in tranen. Elke keer als ik dit weer zie moet ik weer huilen. Hij was zo’n goede YouTuber! Zelfs ik dit schrijf ben ik aan het huilen. Het is nu al 3 jaar geleden dat dit goed persoon is overleden en nog kan ik er niet mee leven. Mijn favoriete video van hem is ‘Like A G6’ Rest in Peace Yeardley Diamond, we will never forget you! 😭😭😭😭😭🤧🤧🤧😪

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb Yeardley Diamond nooit echt gevolgd, maar het doet me wel denken aan kitty0706, die enkele maanden na Yeardley is overleden aan leukemie. Hij maakte geniale videos met Garry's Mod, waar vooral Team Fortress 2 personages voor werden gebruikt, maar ook wel eens bijvoorbeeld GTA karakters.

 

 

Bewerkt: door SpacyColours

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...