Jump to content
Joriz

RIP Yeardley Diamond


Tot mijn grote schrik is het talent achter vele mooie, grappige, talentvolle en integere GTA video's overleden. Op slechts 28 jarige leeftijd is Yeardley Diamond (Fernando Agapito jr.) overleden door een hartstilstand. Volgens zijn broer Francis was hij, ondanks het gebrek aan geld (en hierdoor gebrek aan hogere opleiding) een groot talent die ver boven andere uitstak en kon hij dankzij veel zelfstudie en grote passie dit soort fantastische filmpjes maken. Ik zal Yeardley Diamond zijn talentvolle gemodde GTA4 filmpjes en ook zijn humor gaan missen.

gallery_1_5_7278.jpg

21 december 1985 - 20 augustus 2014

---

Video van Yeardley Diamond waarbij hij een liedje van Michael Hollick (de stem van Niko Bellic) combineerde met beelden uit GTA4

Bron: Yeardley Diamond's Facebook via GTAForums.com

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Bijna deze vergeten. Beide hebben ook als trol-video gestaan als mensen onze admin interface probeerde te benaderen. traantjes.gif

Helaas is dit nieuwsbericht geen Rickroll. Ik ga echt zijn filmpjes heel erg missen. Bijna alle talentvolle grappige GTA4 filmpjes kwamen van hem.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Goh, daar schrik ik wel even van. Ik ben al een lange tijd op zijn YouTube kanaal geabonneerd en vond zijn video's altijd geweldig. Diep triest dat hij op zo'n jonge leeftijd is overleden. Zo zie je maar weer dat het leven snel voorbij kan zijn. :(

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...