Jump to content

cyrus_beukbaard

Recommended Posts

  • Reacties 324
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • cyrus_beukbaard

    141

  • coolguynl

    34

  • Nitivity

    29

  • Tommie59

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Caputure heet : survival run :puh:En bedankt voor de sub/like! :dans: Binnen 8 a 15 dagen komt mijn ps4 met gta5 binnen dus dan kan ik meer videos uitbrengen. Aangezien grotendeels van mijn team al op ps4 speelt.

Bewerkt: door Nitivity
Link to comment
Delen op andere websites

nice, hoe heb jij die audio op de ps4 gefixed? ook met je headset direct in de tv en een usb mic in je playstation voor je chat? Is wee een hele andere setup dan op de ps3. Heb ik heel veel gedonder mee gehad, mar nu werkt die eindelijk...

Bewerkt: door cyrus_beukbaard
Link to comment
Delen op andere websites

nice, hoe heb jij die audio op de ps4 gefixed? ook met je headset direct in de tv en een usb mic in je playstation voor je chat? Is wee een hele andere setup dan op de ps3. Heb ik heel veel gedonder mee gehad, mar nu werkt die eindelijk...

Nee, ik heb gewoon mijn headset geconnect met ps4. Precies hetzelfde als met ps3. De chat gaat via de PC (Teamspeak) en wordt gesynced met the game.
Link to comment
Delen op andere websites

Ok, maar hoe krijg je audio in je filmpjes dan? Want je kunt op de ps4 niet meer je audio splitten via de tv en je headset...

Ik record onze stemmen via teamspeak (pc) dus heb daar de ps4 niet voor nodig. De ambience geluiden (autos / omgeving etc) gaat wel gewoon via HDMI. Ingame voice chat gaat echter niet. Daar heb je wat extra kabels voor nodig.
Link to comment
Delen op andere websites

ok thanks. Ik gebruik m'n headset via de tv en dan een usb mic voor de partychat en dan nog een normale mic in m'n pc voor m'n live commentary. Ben alleen nog niet helaa evredn met deze manier. Op de PS3 was het een stuk makkelijker...

Thanks coolguy :)

Bewerkt: door cyrus_beukbaard
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...