Jump to content

The Criminal Legends crew talk


Danger_dog_guy_7

Recommended Posts

  • Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Danger_dog_guy_7

    838

  • Votair

    478

  • .PhoeniX.

    375

  • Kaitjee98

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 uur geleden, MovieGamer zei:

Vanmiddag na werk even zoveel mogelijk ranken.

Iedereen van de crew die meedoet is over de 100 en dan kom ik aan met mijn 22/23. :-(

Gister ben je toch 2 lvls gestegen? haha :-)

Sinds ik lvl 120 bereikte (2.5 jaar terug ofzo) nooit meer serieus bezig geweest met ranken, je unlocked toch niets meer.. :-)

 

Gewoon veel missies doen, titan of a job, los santos connection etc. (6 persoons missies) Daarbij rank je snel!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een schrale tyfus battle, ging nergens over dit. Playlist werd in hun voordeel ingesteld, custom voertuigen waren voorbereid en zij hebben de hele week geoefend (zoals ze zelf al zeiden). Nee, zoiets hoeft van mij niet meer, het is eerlijk of het is niet.

 

@MovieGamer een normale meeting van ons is 10x leuker hoor. Kan alleen maar meevallen volgende keer. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

kan deels zijn dat er gewoon slechte afspraken gemaakt zijn. ik was er niet bij maar  als je zo'n crew battle doet moeten de leiders de playlist samen  samenstellen en de regels bespreken.  dan kun je zeggen custom voertuigen uit enzo. en als ze zich er dan niet aan houden  drop je gewoon uit de  crew battle en laat ze stikken

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een idee om de in deze CREW een paar Sub-Crews te maken van max 4 man? Dan kunnen we toch crewbattles tegen elkaar organiseren? We kunnen dan ook een server vullen met zulke sub-crews en oldskool GTA spelen? CEO's MC's en intussen ook nog geld verdienen plus alle bonussen.

 

De twee crew meetings die ik nu bijgewoond heb vond ik niet echt leuk, zal aan mijn leeftijd liggen. Ik stoor me vooral aan het feit dat ik telkens veel geld moet uitgeven om aan de voorwaarden te voldoen. En dan ben ik snel zover dat ik het zinloos tijdverdrijf vind worden. Ik verdien er niks mee, het kost geld.

 

Je kan zoveel meer uit dit spel halen, ... 

 

De mogelijkheden zijn echt eindeloos, en op die manier kun je mooi zien wie er op zo'n hoogniveau zit dat hij/zij bij de top 10 van CREW. Die "elite-crew" (ik hoor daar zeker niet bij) kan het dan opnemen tegen andere crews.

 

PS. Je moet echt wel ver vooruit gaan plannen, zodat iedereen tijd heeft om te oefenen. 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk vind ik subcrews maken nergens op slaan. Klinkt als je afzonderen van de rest. We hebben 1 crew, en we spelen gewoon samen. Tegen elkaar spelen doen we sowieso wel in de playlist.

 

Aan de voorwaarden moet je sowieso voldoen. Anders kan je het thema ook zo weg vegen, als niemand in de style van komt opdagen. Maar de volgende meeting zal je als het goed is niks gaan kosten qua voorbereidingen.

 

Ik zal over je idee nadenken, maar CEO en biker dingen klinkt meer als een doorsnee online avondje als je geld nodig hebt. Probeer er wel altijd wat leuks van te maken. 

Link to comment
Delen op andere websites

Crews zijn ingame toch maar 4 man sterk?  Maar ik ben er zeker van dat veel van de leden van je Crew juist daar naar op zoek zijn. En je hebt gelijk dat dat erg lijkt op een standaard online avondje als je geld nodig hebt, zelf ga ik liever nog wat langer door. Mijn ervaring is dat het ook leuk spelen kan zijn om 5:00 in de zondagochtend.

 

The Crew klinkt naar mijn mening al overkoepelend voor meerdere stromingen binnen The Crew. Je kunt denken aan een sub-crew met Lowriders tegen een MC en twee CEO's en hun hulpjes. Basic, oldskool, of zoals jij het noemt een standaard avondje online voor als je geld nodig hebt. Maar ik ben er weer zeker van dat heel veel leden van The Crew dit nooit zo hebben gespeeld. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

20 minuten geleden, ViX_EleCtriX zei:

Crews zijn ingame toch maar 4 man sterk?  Maar ik ben er zeker van dat veel van de leden van je Crew juist daar naar op zoek zijn. En je hebt gelijk dat dat erg lijkt op een standaard online avondje als je geld nodig hebt, zelf ga ik liever nog wat langer door. Mijn ervaring is dat het ook leuk spelen kan zijn om 5:00 in de zondagochtend.

 

The Crew klinkt naar mijn mening al overkoepelend voor meerdere stromingen binnen The Crew. Je kunt denken aan een sub-crew met Lowriders tegen een MC en twee CEO's en hun hulpjes. Basic, oldskool, of zoals jij het noemt een standaard avondje online voor als je geld nodig hebt. Maar ik ben er weer zeker van dat heel veel leden van The Crew dit nooit zo hebben gespeeld. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik begrijp er echt helemaal niks van. :puh: 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...