Jump to content

The Criminal Legends crew talk


Danger_dog_guy_7

Recommended Posts

  • Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Danger_dog_guy_7

    838

  • Votair

    478

  • .PhoeniX.

    375

  • Kaitjee98

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Iemand een idee waarom dat crewlid andere crewleden uitdaagt om op hem te schieten en ze continu te volgen bij alles wat ze aan het doen zijn?

Eerste keer kwam ik alleen kijken, of er iets te doen was, we stonden uiteindelijk met 6 man samen.

Uitdagen om te schieten? Nee, zeker niet. Toch benieuwd naar de reden waarom je/jullie dat zo zien/zagen?

Daarna ging ik naar mijn meth lab, supplies ophalen en brengen, jullie stonden daar precies voor de deur. En besides, waarom zouden crew-leden niet samen mogen staan in een level? Had net de supplies afgeleverd toen werd ik eruit gestemd.

Bewerkt: door TryX
Link to comment
Delen op andere websites

Namen noemen zou wel handig zijn clown.gif

Zeker! maar heb ze niet allen onthouden, weet wel dat coolguy er was en alaska,de rest is me even ontgaan :-) Ik vloog ook in de Hydra, en zij landden een heli op de dak van de hydra, gewoon wat aan "kloten", dacht dat het wel goed zat haha

Bewerkt: door TryX
Link to comment
Delen op andere websites

In feite kunnen en spelen alle crewleden in harmonie samen :D

Ik zelf kloot een beetje rond af en toe, wetende dat sommigen (sorry coolguy) heel snel getriggerd zijn 0_0

Maar goed, als jouw intenties niet slecht waren, vreemd dat je eruit wordt gevote.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben alaska. Was denk ik een vorm van miscommunicatie. We zaten op een gegeven moment inderdaad voor een methlab te kloten. Toen trapte ik jou per ongeluk neer en toen reed je weg naar een Hydra (?). Dat vertrouwden wij dus niet, omdat we supplies wilden ophalen. Ook speelde het mee dat je ons een paar dagen geleden zat te vermoorden. Weliswaar zonder slechte bedoelingen, maar toch.

Maar goed, eerder op de dag speelden een ander lid en ik ook samen in de sessie en toen was er ook een lolbroek die ons keurig achtervolgde en niks deed, totdat we de supplies hadden en daarna de hele zooi opblies. Daardoor ga je anderen ook minder vertrouwen op GTA. :puh:

Hoop dat het nu opgelost is, mocht er ooit sprake geweest zijn van een serieus probleem.

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben alaska. Was denk ik een vorm van miscommunicatie. We zaten op een gegeven moment inderdaad voor een methlab te kloten. Toen trapte ik jou per ongeluk neer en toen reed je weg naar een Hydra (?). Dat vertrouwden wij dus niet, omdat we supplies wilden ophalen. Ook speelde het mee dat je ons een paar dagen geleden zat te vermoorden. Weliswaar zonder slechte bedoelingen, maar toch.

Maar goed, eerder op de dag speelden een ander lid en ik ook samen in de sessie en toen was er ook een lolbroek die ons keurig achtervolgde en niks deed, totdat we de supplies hadden en daarna de hele zooi opblies. Daardoor ga je anderen ook minder vertrouwen op GTA. puh2.gif

Ah, dat verklaart een hoop, thnx! :-) haha ik was kort voordat ik de hydra ging halen bij mijn meth lab naar binnen gegaan, die diende weer supplies te hebben, helaas diende ik helemaal naar de andere kant van de map te gaan, met de hydra vele malen sneller! :-)

En af en toe "kloten" onder elkaar moet kunnen in de vorm van neertrappen, overrijden etc, zolang het niet continue doorgaat en het plezier eruit haalt etc :-)

Die dag daarvoor was inderdaad ook een foutje, vulkaantje was destijds mijn target in die sessie, die had mij de dag daarvoor weer een aantal keren gevolgd, jullie zaten op dat moment bij hem in de auto en daarna kreeg ik een aantal raketten om mijn oren :-) (daarna sessie kick, wellicht terecht overigens! ;-) )

Bedankt voor je uitleg, en wellicht tot de volgende keer ;-)

Link to comment
Delen op andere websites

In feite kunnen en spelen alle crewleden in harmonie samen icon_mrgreen.gif

Ik zelf kloot een beetje rond af en toe, wetende dat sommigen (sorry coolguy) heel snel getriggerd zijn smile2.gif

Maar goed, als jouw intenties niet slecht waren, vreemd dat je eruit wordt gevote.

Klopt! Ben al een aantal leden tegen gekomen en heb met hen samen gespeeld. Ging prima! :-)

Link to comment
Delen op andere websites

Meeting was weer mooi! :)

Nog 2 best wel vette screenshots gemaakt, vette actiefoto van Ruben die ik nog net redelijk nice had getimed:

Cv9_bfcWEAE7Llh.jpg

Achterin die gekke wagen toerend door North Los Santos met een mooi uitzicht:

Cv9_b4hWYAAsTuM.jpg

Was wel een bijzondere meeting, hele andere modes dan normaal :D

Link to comment
Delen op andere websites

Fijn dat je het leuk vond franky, coole screens ook! :) Hier zijn de andere foto's:

0_0_small.jpg' alt='default_smile2.gif' alt='0_0'>_small.jpg'>

0_0_small.jpg' alt='default_smile2.gif' alt='0_0'>_small.jpg'>

0_0_small.jpg' alt='default_smile2.gif' alt='0_0'>_small.jpg'>

En de opname:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...