GTAGames.nl
Danger_dog_guy_7

The Criminal Legends crew talk

1918 berichten in dit onderwerp

kan deels zijn dat er gewoon slechte afspraken gemaakt zijn. ik was er niet bij maar  als je zo'n crew battle doet moeten de leiders de playlist samen  samenstellen en de regels bespreken.  dan kun je zeggen custom voertuigen uit enzo. en als ze zich er dan niet aan houden  drop je gewoon uit de  crew battle en laat ze stikken

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Misschien een idee om de in deze CREW een paar Sub-Crews te maken van max 4 man? Dan kunnen we toch crewbattles tegen elkaar organiseren? We kunnen dan ook een server vullen met zulke sub-crews en oldskool GTA spelen? CEO's MC's en intussen ook nog geld verdienen plus alle bonussen.

De twee crew meetings die ik nu bijgewoond heb vond ik niet echt leuk, zal aan mijn leeftijd liggen. Ik stoor me vooral aan het feit dat ik telkens veel geld moet uitgeven om aan de voorwaarden te voldoen. En dan ben ik snel zover dat ik het zinloos tijdverdrijf vind worden. Ik verdien er niks mee, het kost geld.

Je kan zoveel meer uit dit spel halen, ... 

De mogelijkheden zijn echt eindeloos, en op die manier kun je mooi zien wie er op zo'n hoogniveau zit dat hij/zij bij de top 10 van CREW. Die "elite-crew" (ik hoor daar zeker niet bij) kan het dan opnemen tegen andere crews.

PS. Je moet echt wel ver vooruit gaan plannen, zodat iedereen tijd heeft om te oefenen. 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Persoonlijk vind ik subcrews maken nergens op slaan. Klinkt als je afzonderen van de rest. We hebben 1 crew, en we spelen gewoon samen. Tegen elkaar spelen doen we sowieso wel in de playlist.

Aan de voorwaarden moet je sowieso voldoen. Anders kan je het thema ook zo weg vegen, als niemand in de style van komt opdagen. Maar de volgende meeting zal je als het goed is niks gaan kosten qua voorbereidingen.

Ik zal over je idee nadenken, maar CEO en biker dingen klinkt meer als een doorsnee online avondje als je geld nodig hebt. Probeer er wel altijd wat leuks van te maken. 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Crews zijn ingame toch maar 4 man sterk?  Maar ik ben er zeker van dat veel van de leden van je Crew juist daar naar op zoek zijn. En je hebt gelijk dat dat erg lijkt op een standaard online avondje als je geld nodig hebt, zelf ga ik liever nog wat langer door. Mijn ervaring is dat het ook leuk spelen kan zijn om 5:00 in de zondagochtend.

The Crew klinkt naar mijn mening al overkoepelend voor meerdere stromingen binnen The Crew. Je kunt denken aan een sub-crew met Lowriders tegen een MC en twee CEO's en hun hulpjes. Basic, oldskool, of zoals jij het noemt een standaard avondje online voor als je geld nodig hebt. Maar ik ben er weer zeker van dat heel veel leden van The Crew dit nooit zo hebben gespeeld. 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
20 minuten geleden, ViX_EleCtriX zei:

Crews zijn ingame toch maar 4 man sterk?  Maar ik ben er zeker van dat veel van de leden van je Crew juist daar naar op zoek zijn. En je hebt gelijk dat dat erg lijkt op een standaard online avondje als je geld nodig hebt, zelf ga ik liever nog wat langer door. Mijn ervaring is dat het ook leuk spelen kan zijn om 5:00 in de zondagochtend.

The Crew klinkt naar mijn mening al overkoepelend voor meerdere stromingen binnen The Crew. Je kunt denken aan een sub-crew met Lowriders tegen een MC en twee CEO's en hun hulpjes. Basic, oldskool, of zoals jij het noemt een standaard avondje online voor als je geld nodig hebt. Maar ik ben er weer zeker van dat heel veel leden van The Crew dit nooit zo hebben gespeeld. 

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik begrijp er echt helemaal niks van. :puh: 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
1 hour ago, KaiSkillzz said:

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik begrijp er echt helemaal niks van. :puh: 

Dat heb ik nou met voetbal,... 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

ik hoor bij de elite

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik denk dat de Commisioners even goed in de spiegel moeten kijken en nog eens na moeten gaan bij hunzelf wat er mis gaat en wat er beter kan.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

1 woord; nee

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

De crew battle had een aantal wijzigingen, zo werd er bij een bepaalde race ineens van voertuig type veranderd, de wijziging zou zijn door gegeven, wij wisten van niets.

Wellicht is het een idee om bij een volgende battle de races op zijn minst wat vaker te oefenen, indien iemand dit niet wilt prima, maar persoonlijk had ik de race al een aantal keren kunnen rijden in de week daarvoor.. :-)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
Op 5/10/2017 om 11:48, TryX zei:

Wellicht is het een idee om bij een volgende battle de races op zijn minst wat vaker te oefenen, indien iemand dit niet wilt prima, maar persoonlijk had ik de race al een aantal keren kunnen rijden in de week daarvoor.. :-)

Daar ben ik mee eens, races kan je van te voren zeker goed oefenen en maken een groot verschil. Waar het bij Deathmatches en dergelijke vooral afhangt van je vaardigheid in PvP-combat (wat kut is in Online om eerlijk te zijn, maar goed).

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Sinds 18:48 heeft GTA V een storing en dat was echt te merken hier.

Heel de tijd proberen te joinen wat mij uiteindelijk is gelukt.

Toen die BMX race mee kunnen doen waarna de game besloot om mij weer uit de server te kicken.

Daarna niet meer gelukt om de crew te joinen dus toen maar uit frustratie de PS4 uitgezet. :@

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Rockstar Games heeft schijt aan ons. Geld schooien kunnen ze wel maar goede servers regelen ho maar. En dat net op de dag dat de crew 3 jaar bestond :N

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.