Jump to content

The Criminal Legends crew talk


Danger_dog_guy_7

Recommended Posts

Het spel samen spelen maakt het voor mij ook nog wel leuk, alleen vind ik er zelf geen zak aan. Beetje geld verdienen door elkaar te helpen en op z'n tijd een nieuw autootje kopen is nog wel vermakelijk, alleen voor de nieuwe futuristische bullshit hoef ik het niet te doen.

 

Vind al die nieuwe adversary modes bijvoorbeeld ook behoorlijk kaks de laatste tijd. Simpel in elkaar geflanste troep gemaakt dmv stunt props, niet mijn ding. Adversary modes als Slasher, Siege Mentality en Come out to play zijn dan nog steeds wel meesterlijk.

 

Gelukkig zijn er nog zat leuke dingen die we kunnen gebruiken voor de meetings. Na de vakantie (in september) komen er weer vette dingen aan die jullie zeker leuk gaan vinden. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Danger_dog_guy_7

    838

  • Votair

    478

  • .PhoeniX.

    375

  • Kaitjee98

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

 

Over anderhalf uur is het zover. De premiere van onze zelfgemaakte film: Delusional! Weken hebben we er aan gewerkt, maar hij is eindelijk af!

 

De link die hier boven staat is de video zelf. Vanaf 21:30 gaat hij vanzelf online. Voor nu kunnen jullie deze gebruiken om af te tellen of om iets leuks in de live chat te zetten.

 

En als jullie hem leuk vonden: ff liken natuurlijk! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb 'm ook maar eens bekeken, en op zich is het best een leuk filmpje geworden. Persoonlijk vind ik 'm wel aan de lange kant; het probleem van de hoofdpersoon zie je meermalen langs komen. Dat had iets minder vaak gekund, want je wil je toeschouwers toch vasthouden, en ik had na een kwartier toch even een momentje dat ik het filmpje weg wilde klikken.

 

Verder moet ik zeggen dat er met de beperkte middelen die er zijn, er een prima filmpje is neergezet. Met de juiste muziek is er een goed sfeertje neergezet, en uiteindelijk klopt alles. Wel had ik voor een ander lettertype gekozen voor de titel; de groene slijm (ik denk dat dat het is) past er niet echt bij.

 

Al met al :tu: 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

25 mei 2019, de dag dat we een wereldrecord neerzette. Onder leiding van Rico2LWD, JanPeop, Francisca-23, Markiemark310588 & ThePossibleKid werd in samenwerking met Red Dead Redemption 2 Nederland(Facebook community) 'De Tocht der Tochten' georganiseerd. Naar aanleiding van een artikel op IGN waarin spelers iets soortgelijks organiseerden, wilden wij dit ook doen, maar dan groter! Met maar liefst 64(!) aanmeldingen was de tocht een groot succes. Het ging zelfs zo ver dan we de groep in 2 lobbies moesten verdelen, omdat deze niet in één paste! Er werd een mooie uitgestippelde route afgelegd door de mooiste natuurgebieden die het spel te bieden heeft. Halverwege hebben we een tussenstop gemaakt voor een leuke opdracht. Hierbij was het de bedoeling dat de groep zich in tweeën verdeelde, en in een rij lijnrecht tegenover elkaar ging staan. Bij een startschot mocht iedereen op elkaar in rijden, en elkaar van kant maken. De laatste die over bleef was de winnaar van deze bloederige minigame! Na afloop van dit spel vervolgden we onze weg door de Tall Trees. Bij de rand van het natuurgebied kwamen we weer bijeen, en werd er een race gestart naar de saloon in Blackwater. Toen iedereen was gearriveerd, zijn we met z'n allen de kroeg in gedoken, en de glazen tegen elkaar geslagen ter ere van een succesvolle tocht, en een nieuw wereldrecord. Uiteraard konden sommigen de alcohol niet handelen, en begonnen de boel te verbouwen. Onder het genot van de schreeuwende politieagenten en de vele schoten sloegen we nog een whiskeytje achterover, en was het einde van de avond weer in zicht. Met nog een mooie foto van de organisatie werd de avond afgesloten, en kunnen we terug kijken op een mooie tocht!

 

image.png

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...