Jump to content

garage verkopen


coolguynl

Recommended Posts

Helaas het is niet anders.

Ik weet niet wat van garage je hebt, maar anders koop je een kleinere/goedkopere garage.

Dan kan het zijn dat je misschien nog wat cash terug krijgt, als de garage die je koopt minder waard is dan het geld wat je terug krijgt voor het inruilen van je oude garage.

Houd er wel rekening mee dat je wel minstens het geld op de bank moet hebben wat de nieuwe gaat kosten.

Bewerkt: door LethalMaximus73
Link to comment
Delen op andere websites

nou ik heb 2 garages maar omdat ik op mijn ander personage wil gaan spelen wou ik eigenlijk het geld van 1 garage terug om met mijn 2de personage dus een garage te kunnen kopen als ik een hoog genoeg lvl heb. alleen jammer dus dat je geen garage los kan verkopen.

ik heb in ieder geval het geld van mijn auto's en dat is ook al redelijk wat. maarja ga nu sparen voor grote garage voor ik een kleintje koop.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad jammer dat je de garages niet los kunt verkopen, maar ja het is niet anders.

Gelukkig is het geld wat je nodig hebt om een garage/appartement bij je 2e personage te kopen nog wel een keer bij me kaar te verdienen, vooral omdat je je 1e personage kan gebruiken om missions te spelen die redelijk wat opbrengen.

En als het jou verder niet veel uitmaakt waar de lokatie van de garage/appartement is of hoe het eruit ziet dan heb je aan ik dacht zoiets van 105.000 aan een 10 car garage genoeg en 200.000 aan een appartement met een 10 car garage .

Bewerkt: door LethalMaximus73
Link to comment
Delen op andere websites

Ene kant, je hoeft het niet te verkopen bijv: je zit in een hoge rank, en je gaat meer auto's kopen voor de volgende updates.

Als ik jou was zou ik hem gewoon houden voor later.

Hij gaat met zijn 2e character spelen dus heeft hij niks aan die garage voor zen 1e character ;). Wel goed lezen he :puh:.
Link to comment
Delen op andere websites

Ene kant, je hoeft het niet te verkopen bijv: je zit in een hoge rank, en je gaat meer auto's kopen voor de volgende updates.

Als ik jou was zou ik hem gewoon houden voor later.

Hij gaat met zijn 2e character spelen dus heeft hij niks aan die garage voor zen 1e character ;). Wel goed lezen he :puh:.

Sorry, ik lees vaker geen dingen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...