Jump to content

The road to...?


Visser23

Recommended Posts

Met Arsenal terugkeren naar de absolute wereldtop lijkt mij een mooie uitdaging, maar als je meer bescheiden wilt beginnen, is Parma uit je geselecteerde rijtje een heel leuke keuze. Club met een interessante historie, meestal fraaie tenues en een aantal heel aardige spelers. Ik ben een volger, in ieder geval. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

HSV. Een van mijn absolute favoriete clubs op FIFA. Echt stadion, leuke competitie en heeft de allure van een top club. De club is de afgelopen jaren zo ver omlaag gezakt dat het een leuk plan is om de club weer terug naar de top te brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zit jij op FV? Je zou hem daar ook moeten posten, ikzelf heb dit ook al een keer gemaakt en wens je veel succes!

Nog één tip, ik weet niet of je het wil maar je echte voornaam (misschien ook achternaam) zou beter klinken dan je nicknaam, maar dat laat ik aan de maker over. :)

Bewerkt: door DeJarnoxD
Link to comment
Delen op andere websites

2uojl0n.jpg

@DeJarnoxD: Nee, daar ben ik geen lid van. Het zou kunnen dat ik mijn echte naam ga gebruiken. Dat onthul ik later dan wel. Eerst maar eens op zoek naar een leuke club! Zijn er nog tips? Bedankt voor je reactie, trouwens.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...