Jump to content

Pas op voor Infection Mods


LethalMaximus73

Recommended Posts

De meesten zullen het hier al weten van youtube of dat ze het zelf al hebben meegemaakt, maar er gaan infection mods rond die voor iedereen het speel plezier bederven.

Er gaat nu een infection mod rond dat als je je garage naar binnen gaat dat je niet meer naar buiten kan, de lift geblokkeerd is dat je niet naar je appartement kan gaan, voertuigen als een gek gaan flippen of zelfs ontploffen etc.

Het ergste is dat als je denkt, ik ga naar een andere lobby, dan neem je die infection mod mee en infecteer je iedereen in die andere lobby ook.

Aangezien ik zelf vrijwel nooit in een publieke lobby zit, is het mij gelukkig nog nooit gebeurt.

Ik raad dan ook iedereen eigenlijk aan een publieke lobby voorlopig te mijden, en alleen in een solo session, met vrienden in een invite only session, private crew/friends session te spelen tot dat het probleem hopelijk binnenkort word opgelost.

Mocht het zijn dat je toch geïnfecteerd word, daar is wel een oplossing voor.

Voor ps3 weet ik niet precies hoe het gaat, maar zal ongeveer wel het zelfde gaan als bij Xbox 360 denk ik.

Bij Xbox 360.

Verlaat het spel.

Ga naar instellingen/settings.

Dan naar systeem instellingen/system settings.

Dan naar opslag/storage.

Dan bij je harde schijf, dus niet de cloud opslag, druk je op Y en maak je het cache geheugen leeg, liefst een paar keer voor de zekerheid.

Als het goed is moet dan het probleem verholpen zijn.

Zoals ik al zij, bij Ps3 weet ik het zo niet, mocht het daar anders moeten dan vermeld het dan maar hier.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben ook zoal cementtrucs en vrachtwagens geladen met auto's tegen gekomen in het online gedeelte. Zijn dit ook 'infection mods" Of komen jullie die ook tegen?

Dat zijn geen infection mods.

De infection mod is puur een mod door iemand gemaakt, dat je bv. ufo's overal in de stad kan tegen komen of aparte dingen in je garage tegen komt zoals ramps etc.

Het werk als een soort virus dat jou infecteert door de gene die de mod heeft gemaakt, of mensen die de infection mod hebben opgelopen van een vorige lobby.

Zodra je naar een andere lobby gaat, infecteer je de anderen in die lobby.

Zover ik het me kan herinneren is het begonnen met Ufo's en het rad van het reuze rad wat je gewoon ergens in de stad of buitenaf kon tegenkomen.

Maar nu begint het gewoon erg te worden, zoals ik al in het begin vertelde boven aan de topic.

wrm gebeuren die problemen niet bij mij

ik heb een ander probleem en dat is dat ik dat ook wil mee maken maar hoe?

Tsja als jij dat perse wil meemaken.
Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk is het op Playsation 3:

  1. Ga naar het XMB (XrossMediaBar) menu (hoofdmenu) ;
  2. Ga naar het Game tabje ;
  3. Ga naar 'Hulpprogamma voor gamedata' (bijna bovenaan) (NIET naar 'Hulpprogamma voor opgeslagen data (PS3TM) ; hiermee verwijder je namelijk je savegame's)
  4. Selecteer 'Grand Theft Auto V - Install' ;
  5. Druk op het driehoekje ;
  6. Druk op 'verwijderen' ;
  7. Na het verwijderen start je GTA V weer op; deze zal dan de installatiebestanden opnieuw installeren ;
  8. Als die klaar is kan je weer gewoon spelen en zal hij gewoon je laatste savegame laden ;

Bewerkt: door tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk is het op Playsation 3:

  1. Ga naar het XMB (XrossMediaBar) menu (hoofdmenu) ;
  2. Ga naar het Game tabje ;
  3. Ga naar 'Hulpprogamma voor gamedata' (bijna bovenaan) (NIET naar 'Hulpprogamma voor opgeslagen data (PS3TM) ; hiermee verwijder je namelijk je savegame's)
  4. Selecteer 'Grand Theft Auto V - Install' ;
  5. Druk op het driehoekje ;
  6. Druk op 'verwijderen' ;
  7. Na het verwijderen start je GTA V weer op; deze zal dan de installatiebestanden opnieuw installeren ;
  8. Als die klaar is kan je weer gewoon spelen en zal hij gewoon je laatste savegame laden ;

Kan je bij de Ps3 het cache geheugen dan niet leeg halen?

Zou wel mooi bagger zijn als je inderdaad Gta V helemaal moet verwijderen op de Ps3 en opnieuw moet instaleren, wand daar gaat zover ik weet bij de Ps3 best wel wat tijd inzitten.

Link to comment
Delen op andere websites

wrm gebeuren die problemen niet bij mij

ik heb een ander probleem en dat is dat ik dat ook wil mee maken maar hoe?

Dan hoop ik ook dat jouw ps3 gehackt wordt en je m niet meer kan gebruiken en al je bestanden verwijderd zijn.
Link to comment
Delen op andere websites

Nou dan hoop ik dat mensen op de Ps3 die infection mod niet oplopen, het cache geheugen op de Xbox 360 leeg maken is zo gebeurt.

Maar de game moeten verwijderen en dan opnieuw moeten installeren gaat best wat tijd in zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou dan hoop ik dat mensen op de Ps3 die infection mod niet oplopen, het cache geheugen op de Xbox 360 leeg maken is zo gebeurt.

Maar de game moeten verwijderen en dan opnieuw moeten installeren gaat best wat tijd in zitten.

Nee, je kan je gamedata verwijderen; dan moet je de updates verwijderen en opnieuw installeren.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...