Jump to content
Joriz

Bekijk de nieuwe GTA5 trailer! “A Picket Fence and a Dog Named Skip”


http://www.rockstargames.com/videos/video/11173



A Picket Fence and a Dog Named Skip

Nu net de release datum is bekend gemaakt voor de next-gen versie van GTA5 is het ook tijd voor een nieuwe trailer. In de trailer maken we kennis met de nieuwe en bestaande submissies in GTA5.

Grand Theft Auto V komt op 18 november 2014 naar de PlayStation 4 en Xbox One. De PC versie komt helaas pas op 27 januari 2015. De komende weken zullen nog meer details bekend worden gemaakt!

Voor meer GTA5 screenshots en details check tevens: GTA5 komt op 18 november naar next-gen (PC pas in januari)!

Tevens zijn er screencaps van de trailer te bekijken in de galerij.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Niet bepaald spetterend te noemen, nee. Hoeft ook niet per se, want om eerlijk te zijn zat ik sowieso niet echt te wachten op nog een trailer. Het futuristische sfeertje maakt het bovendien wat vreemd, niet echt iets wat ik had verwacht.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Niet bepaald spetterend te noemen, nee. Hoeft ook niet per se, want om eerlijk te zijn zat ik sowieso niet echt te wachten op nog een trailer. Het futuristische sfeertje maakt het bovendien wat vreemd, niet echt iets wat ik had verwacht.

Ik denk dat Rockstar Games wilde laten zien hoe divers en spetterend het spel was. Vergeleken met de vorige trailer ging die vooral om de grafische kwijl en deze meer om de rare en absurde dingen in het spel.

Ik heb die aliens altijd als halucinatie door drugs gezien. Daarom denk ik dat er toch geen aliens bestaan in de 'normale' wereld van GTA5. Al wel wat verwijzingen.

Dat UFO karretje is ook maar door een gek in elkaar gebouwd en die clowns zijn ook een hallucinatie. Zo zie ik de wereld van GTAV dus nog aardig 'normaal'

Ben echt benieuwd wat de next gen versie ons nog meer gaat brengen. Tevens benieuwd naar waarom de PC versie later is. Al zal R* dat denk niet toelichten kan het zowel een deal zijn met de consolefabrikanten of omdat er toch nog problemen waren met de PC versie.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nu kunnen we eindelijk aftellen.

alleen een vraagje is er iets bekend over op welke resolutie en FPS die gaat draaien op de consoles , ik ga uit van 30 fps @ 1080p omdat het toch wel een super grote wereld is en de console nou niet echt supercomputers zijn.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Allemaal leuk en aardig, maar laat ze de PC specs eens vertellen, lijkt me toch handig om te weten :{

Tevens benieuwd naar waarom de PC versie later is. Al zal R* dat denk niet toelichten kan het zowel een deal zijn met de consolefabrikanten of omdat er toch nog problemen waren met de PC versie.

Gewoon kunstmatig, it's all about the money...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Met de trailer dacht ik een beetje aan Saints Row... hoop niet dat ze al te veel die kant opgaan. Maar... leuke trailer maar niet heel spectaculair. Wel vet dat er voor de PC versie eindelijk een datum staat! Mits die niet uitgesteld wordt...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Om Eliott's vragen te beantwoorden:

-Mogelijk

-Nieuw (net als de mime-speler en de overdreven body-builder, of ik ben ze nog nooit tegengekomen)

-Skip is de naam van Maude's hond (mocht ze er een hebben)

-Zit in de gewone V

-Space Docker is nooit een CE-item geweest

-Wellicht een NPC

Ach, een nieuwe release, een nieuwe trailer. Zit er niet op te wachten, maar het is niet meer dan normaal dat men dan ook even een trailer maakt voor de "nieuwe" fans. Wel een trailer waar men werkelijk elke stukje absurditeit op een hoopje heeft gesmeten. Alles zit wel min of meer in de game, maar een goed volledig beeld geeft het niet.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...