Jump to content

The Witcher 3


Froodooo

Recommended Posts

Logo_witcher3_en.png

The Witcher 3

Ontwikkelaar: CD Projekt RED

Uitgever: Namco Bandai

Genre: RPG

Platform: PS4, XOne, PC

Aantal spelers: 1

Release: 24 februari 2015

Demo geen

Website: www.thewitcher.com/witcher3

The Witcher 3: Wild Hunt is het derde deel in The Witcher-serie. In Wild Hunt kruipen spelers andermaal in de huid van de heks Geralt van Rivia. Waar The Witcher en The Witcher 2: Assassins of Kings gebaseerd zijn op de fantasieverhalen van de Poolse schrijver Andrzej Sapkowski, daar speelt The Witcher 3 zich na deze verhalen af.

Ten opzichte van de vorige games is The Witcher 3: Wild Hunt meer een open wereld-game, waarin spelers kunnen gaan en staan waar ze willen. Bovendien is Geralt minder bezig met het oplossen van klusjes van anderen. In plaats daarvan houden spelers zich in de game vooral bezig met het afslachten van vijanden en het oplossen van mysteriën. De vijanden van Geralt die hem in de vorige games wilden gebruiken zijn nu weg en hij gaat op een persoonlijk avontuur terwijl de wereld om hem heen verandert.

De spelwereld van The Witcher 3 moet een grotere open wereld dan elke andere moderne RPG ooit bieden. Het gebied is ongeveer dertig keer groter dan de vorige The Witcher-games. Daarom moeten spelers gebruikmaken van een zeilboot of een paard om op verschillende locaties te arriveren. Daarnaast keert fast travelling voor sommige locaties ook terug.

Alles wat de speler doet, heeft effect op deze wereld. Alle queesten hebben verschillende mogelijkheden om ze uit te spelen en elk eindresultaat is weer anders. Ontwikkelaar CD Projekt Red schat dat spelers ongeveer honderd uur nodig hebben om de game uit te spelen, waarvan de helft ongeveer wordt besteed aan sidequests.

De game heeft een uitgebreid vecht- en magiesysteem. Daarnaast zit er een dynamisch dag- en nachtsysteem in het spel, realistische AI en dynamische omgevingen. Er zitten ongeveer 80 verschillende monsters in The Witcher 3: Wild Hunt. De krachten van sommige monsters zijn ook afhankelijk van de tijd van de dag of de stand van de maan, vergelijkbaar met een weerwolf die tijdens volle maan speciale krachten krijgt.

The Witcher 3: Wild Hunt schotelt de speler ook verschillende keuzes voor. Zo stuit de speler op een dorp die constant wordt aangevallen door een monster, maar volgens een bewoner van het dorp beschermt het monster het dorp juist. Spelers krijgen de keuze om op het monster te jagen.

Bron: www.gamer.nl

Debut gameplay trailer

35 min gameplay demo

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 261
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    91

  • JasonStatham

    60

  • NickOwnage

    29

  • moechy

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben benieuwd. Ik speel The Witcher al sinds The Witcher 1. Deel 2 was vooral grafisch mooi. Wat ik wel een beetje miste was de lengte. Een groot punt van the Witcher 1 vond ik dat het echt een lange verhaallijn had, met veel diepgang (alsof je een boek las). The Witcher 2 was niet heel kort, maar ook zeker niet zo lang en diep als zijn voorganger. Het was meer voor het grote publiek gemaakt.

Ik hoop dat The Witcher 3 die punten wel weer heeft.

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Één van de games die op mijn Pre-order lijstje staat! Heb alleen deel 2 gespeeld wat ik echt fantastisch vond waren met de keuzes die impact hadden op het verhaal heb super zin in dit deel sowieso vind ik de lore echt super strak!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Lijkt me zekers een vette game, ik ga me al vast laten warm lopen met de Witcher 2 die nu op Xbox 360 gratis is te verkrijgen als je gold hebt. (games for gold)

Helaas is de Witcher 3 wel trouwens uit gesteld naar 19 mei wat ik zo gelezen heb.

Zie link.

http://www.ign.com/articles/2014/12/08/the-witcher-3-wild-hunt-release-date-delayed-again

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Witcher_3:_Wild_Hunt

http://buy.thewitcher.com/

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een aantal dagen geleden is er weer een nieuwe trailer van The Witcher 3 verschenen, waarin weer heel wat nieuwe gameplay te zien is en tegelijkertijd het achtergrondverhaal van de serie uit de doeken wordt gedaan. Een mooi opfrismomentje dus voor alle fans, een mooie introductie voor iedereen die de voorgaande delen nog niet gespeeld heeft, maar natuurlijk vooral genieten van nog niet eerder vertoonde gameplay beelden!

Ik kijk al lange tijd uit naar The Witcher 3, en ik moet zeggen dat ik af en toe nog mijn bedenkingen had als het ging om de framerate. Die was in voorgaande trailers niet altijd om over naar huis te schrijven en soms zelfs wat schokkerig. Als je echter af moet gaan op deze nieuwste trailer en dit de framerate van de uiteindelijke game wordt, dan hoeven we daar ook niet meer voor te vrezen. In deze trailer verloopt alles namelijk heerlijk vloeiend, en ik kan niet wachten om eindelijk met The Witcher 3 aan de slag te gaan!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

De laatste paar dagen heeft GameSpot een driedelige videoserie - het is zelfs bijna een documentaire - over The Witcher 3 uitgebracht. Zowel het eerste, tweede als het derde deel staan hieronder. Nog maar een paar weekjes wachten!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik heb niet al te lang geleden van een vriend de eerste Witcher gekregen, ik ben van plan die en daarna deel 2 eerst uit te spelen, en te wachten op een pricedrop van deze. Is de map net zo groot als gehyped werd?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niet al te lang geleden van een vriend de eerste Witcher gekregen, ik ben van plan die en daarna deel 2 eerst uit te spelen, en te wachten op een pricedrop van deze. Is de map net zo groot als gehyped werd?

Ja, de map is vrij groot en de vrijheid is ook groot. Steden zien er ook _ziek_ uit. :>

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...