Jump to content

The Witcher 3


Froodooo

Recommended Posts

  • Reacties 261
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    91

  • JasonStatham

    60

  • NickOwnage

    29

  • moechy

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je moet iedereen doen. emo.gif

Niet de beste optie.

Naja, je moet doen wat je wilt en dan zal de game eindigen naargelang. Er zijn 32 eindes, dus ja.

Wist helemaal niet dat er zoveel eindes waren! Ik denk dat ik nu wel bij een fase geraak waarin sommige beslissingen grote invloed zullen hebben. Dijkstra kwam ook met een exceptioneel voorstel, waarschijnlijk wel duidelijk welke ik bedoel blij.gif

Zal nu nog even wat dingetjes doen in Novigrad, proberen te ranken naar 22-24 zoiets en nog één goede Scavenger Hunt doen en dan voordat ik ready ben om naar Skellige te gaan een extra save aan te maken. Dan heb ik denk ik wel een goed startmoment om weer eens een keer met een replay wat andere keuzes te maken, niet waar?

Ben echt benieuwd hoe Skellige eruitziet en wat voor een sfeer er hangt! Heb het nog nooit in een screenshot of iets dergelijks gezien en hetzelfde geldt eigenlijk ook voor Touissant. Laatste schijnt volgens de boeken die je zo af en toe tegenkomt prachtig te zijn.

Overigens zitter er bizar veel EE's en film en boeken referenties in deze game. Moest gewoon hardop lachen toen Geralt het volgende zei tegen Zoltan:

CsAlFO5XEAAjeWH.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Er zitten veel, maar echt heel veel, grapjes en EE's in die game. In Toussaint is het er ook echt over soms.

Wist helemaal niet dat er zoveel eindes waren!

Wel, je hebt drie wereldeindes en dan drie grote eindes en nog eens drie variaties voor Geralt zelf. Ze zijn allemaal in zekere mate combineerbaar. Dan heb je ook nog eens een hele hoop verschillende personages wiens eindes kunnen verschillen afhankelijk van je acties in het spel (en soms quests waar je nooit bij nadacht over hun impact)

Ben echt benieuwd hoe Skellige eruitziet en wat voor een sfeer er hangt!

Ik vond het wel leuk, maar na een uurtje of drie vond ik het niet zo speciaal meer, maar het heeft natuurlijk wel iets. Toussaint is mooi en sfeervol, in de vallei toch, daarnaast vind ik het vrij gelijkaardig aan Redania, maar dan met meer zon want die zie je in het Noorden maar weinig.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet liefst wel al een degelijk deck hebben voor je er aan begint ja.

Dat is een nogal een understatement sad2.gif

Je hebt echt een fucking monsterdeck nodig!

Maar goed, ik heb net de Geralt of Rivia kaart gefixt, dus het gaat de goede kant op icon_mrgreen.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...