Jump to content

The Witcher 3


Froodooo

Recommended Posts

Ja, het is geen game die je regio- maar levelwise moet afmaken. Natuurlijk lopen de lvls omhoog vanaf dat je afwijkt van de beginassen en dus kun je het zo benaderen, maar je dient vooral de aanbevelingen van de Quests te volgen. Je kunt perfect een Quest proberen doen als je daar wat lvls onder zit, maar op een begeven punt kun je zo'n levelverschil niet overstijgen (wat het niet een minder interessante uitdaging maakt))

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 261
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    91

  • JasonStatham

    60

  • NickOwnage

    29

  • moechy

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja het verhaal heeft toch een bepaalde volgorde qua quests of niet? Of zou je zeg maar zo maar in skellige kunnen beginnen zonder eerst Velen gedaan te hebben (dit is qua levels uiteraard niet mogelijk, maar stel)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is mogelijk en de dialoog is er zelfs op aangepast, maar het is minder logisch en vloeit ook wat minder. De lvls volgen is de meest logische, maar het is technisch gezien niet allemaal nodig (en speedrunners misbruiken dit ook om stukken van het verhaal over te slaan). Ik heb bij mijn Hardcore-speedrun ook een deel van het verhaal overgeslagen, het kan dus, maar als je alles wilt spelen volg je gewoon de Recommended Lvl en dan heb je nooit een probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

Zeg lui, ik ben net aangekomen bij de Nordgaardians en heb voor hun wat ellendelingen vermoord in een moerasachtig gebied en spullen afgeleverd, maar ik ben nog steeds nogeneens level 5. Duurt het levelen in dit spel echt zo lang? Ik probeer elke sidequest mee te pikken voor zover bekend, maar het brengt gewoon niks op.

Link to comment
Delen op andere websites

6 uur geleden, Narukami zei:

Zeg lui, ik ben net aangekomen bij de Nordgaardians en heb voor hun wat ellendelingen vermoord in een moerasachtig gebied en spullen afgeleverd, maar ik ben nog steeds nogeneens level 5. Duurt het levelen in dit spel echt zo lang? Ik probeer elke sidequest mee te pikken voor zover bekend, maar het brengt gewoon niks op.

Levelen gaat wel traag ja, dit is gedaan opdat het wat uitdaging blijft geven denk ik. Zelf ben ik net aan level 10.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...