Jump to content

Gta Sa crash na 10/15 minuten spelen


Nyltje

Recommended Posts

Het spel crasht dus na 10/15 minuten spelen. Met crashen bedoel ik dat het beeld blijft hangen, dit gebeurt meestal bij laden van iets, bijvoorbeeld van een race naar het menu van de races. Ik heb geen mods geïnstalleerd en heb nooit gecheat.

Weet iemand wat het probleem is en hoe ik dit kan oplossen?

Nyltje. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je met het laden van races San Andreas Multiplayer? Zo ja.. Weet je zeker dat de server waarop je speelt geen vervelende problemen bevat waardoor jouw spel zomaar uit kan vallen?

Als dit niet het geval is wil ik je vragen of jouw besturingssysteem Windows 8 of 8.1 is?

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je met het laden van races San Andreas Multiplayer? Zo ja.. Weet je zeker dat de server waarop je speelt geen vervelende problemen bevat waardoor jouw spel zomaar uit kan vallen?

Als dit niet het geval is wil ik je vragen of jouw besturingssysteem Windows 8 of 8.1 is?

Ik bedoel de singleplayer. M'n besturingssysteem is Windows 7 Home Premium. Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien aan de versie van Java (weet niet zeker als dit klopt).

Java???? Wtf.

Heb je de game al proberen volledig opnieuw te installeren?

(Als je een savegame hebt zal ik hier eerst een backup van maken als ik jou was)

Moet ik Mta dan ook opnieuw installeren?
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...