Jump to content

Maps, maps everywhere!


Phoenyxar

Recommended Posts

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    1070

  • NicolaB

    110

  • Dexist

    93

  • SpacyColours

    61

Top Posters In This Topic

Posted Images

33 minuten geleden, Phoenyxar zei:

Daar zit een verhaal achter, hoe kwam je tot die vraag?

Oh ik ken mensen uit die landen. Altijd handig in sociale zin om dat te weten en rekening mee te houden mocht ik die kant op gaan op vakantie. Dan is het altijd leuk om samen dingen te ondernemen als men dan geen studie heeft. In 2e zin vind ik het ook wel interessant om rekening mee te houden, gezien ik zelf wellicht volgend jaar een master in het buitenland wil volgen... But yea... Dus, dat is het verhaal dus :puh:

 

Oké, nu ga ik een mapje proberen te zoeken... Waar haal je al die dingen vandaan? :7 :D ... Hmm, oke... dan ga ik zelf een kaart samenstellen :D 

 

Ik presenteer u, een paar kaartjes veiligheid en Aarschot:

5bff23237cfb5_Aarshot1.thumb.png.8a75b9980afe800d60f10c1767ec4a25.png

5bff234f89616_Aarschot2.thumb.png.ed78fa8fc1413e7c6075c71093e6a489.png

Veel (openbare) veiligheidsgegevens zijn in België niet verwerkt tot gis-gegevens helaas... daardoor zijn er wel vele cijfertjes, maar zijn ze allemaal maar saai.. tja jammer maar weer...

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

8 uur geleden, Phoenyxar zei:

Die paarse blob aan de Bekafstraat klinkt erg logisch en als iemand die naast zo'n overstromingsvlek woont kan ik zeggen dat ze klopt.

:D

Ik ken Aarschot eigenlijk niet echt (ben er nog nooit geweest)... Wel leuk om inderdaad ff te googelen naar die blobs :puh: 

 

... Ja inderdaad, begrijpelijk. Ik ben eigenlijk nu wel benieuwd hoeveel crashes er zijn bij dat gevaarlijke punt nabij Boom, waar ik wel ben geweest.

 

https://goo.gl/maps/hm4jg4KNaSK2

 

Zelfs op google staat ie leuk :D

 

ddd.thumb.png.34be327139e8f82a9aa5f7d329af761c.png

 

Een van de meest onveilige punten uit België blijkt :puh: 

 

Serieus, welke zot is daar burgemeester (al zal provinciale staten daarover gaan, vast met ruzie met het rijk; omdat het een halve autoweg is... jaja, ik zie de situatie al voor me :D ). 

 

https://www.gva.be/cnt/dmf20181122_03974983/grote-verkeershinder-op-a12-na-aanrijding-tussen-twee-wagens

 

No rly? :Y

 

Erge is, die situatie is al jaren lang zo met die paralelwegen... :puh: 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Rondpunt? áh, rotonde. Nee, was dat er maar :puh:  Als je op die link klikt zie je dat ook. Het is zeg maar een kruispunt met 2 paralelwegen. Dus als een stoplicht op groen staat, gaat de ander ook en kom je elkaar tegen en loop je op elkaar aan het wachten. Nja dan gaat het andere licht al op groen (zie google maps foto XD ).

 

Beetje van die gare constructies die je soms maakt in city sims en dat dan daar je hele traffic vast loopt :D

willie-wortel_kopieren.png

 

JOAH! Dat ga ik doen op Cities Skylines. BRB! (al zou het zo kunnen zijn dat er in eens vrienden online komen en dan ga ik met hun gamen, dus blijf vooral niet wachten! BRB!!!)

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Oh ja, zo'n constructies bestaan in Eindhoven ook (met minder drukke parallelbanen dan). Maar dat is kruispunt is wel al in Aartselaar, niet Boom.

 

En ik ben benieuwd naar wat je maakt, ik denk dat het verkeer in Cities:Skylines er beter mee om gaat gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

1 minuut geleden, Phoenyxar zei:

Oh ja, zo'n constructies bestaan in Eindhoven ook (met minder drukke parallelbanen dan). Maar dat is kruispunt is wel al in Aartselaar, niet Boom.

 

En ik ben benieuwd naar wat je maakt, ik denk dat het verkeer in Cities:Skylines er beter mee om gaat gaan.

Whaha, ja ik kreeg al 10x "space already occupied". En het verkeer loopt generally soepeler (geen crashes, ze rijden door elkaar heen XD)

 

Toevallig had ik nog een stad waar een snelweg door 2 stadsdelen heen ging. Alleen had ik gewoon de snelweg er onderdoor laten lopen met een tunnel :D

 

Link to comment
Delen op andere websites

14 minuten geleden, Phoenyxar zei:

Ja, C:S heeft op het vlak van ongelukken nooit iets ontwikkelt (wat voor een game over het ontwerpen van openbare locaties misschien toch een gemiste kans is)

 

 

 

Ja, inderdaad :puh: 

 

Citaat

Koeien per km²

Wel grappig dat grote delen van canada en Rusland als 'suitable' gezien worden :D  (En dat india een koeienland is)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...