Jump to content

Hé, het forum kan eindelijk met räre tekens overweg!


Joriz

Recommended Posts

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    3

  • Joriz

    2

  • Dexist

    2

  • Thundercover

    2

Erg fijn, kan ik eindelijk gewoon posten zonder telkens om te rommelen met de editors. Super dat het opgelost is! :tu:

Vreselijk, ik eis een behoud van de BB-codes! Is vele malen overzichtelijker en makkelijker aan te passen! D:

Helemaal mee eens. nosmile.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, ik vind het een stukje overzichtelijker en 'cleaner' (geen achtergrondkleuren, andere fonts/groottes) werken. Bovendien vertoont de WYSIWYG-editor soms wat rare kuren als ik backspace gebruik in combinatie met vetgedrukte/scheve tekst; die ellende wordt me bespaard als ik met BB-codes werk. Het went overigens vrij snel, dus heel veel meer moeite vind ik het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is er nou gemakkelijker aan rommelen met haakjes. Gewoon selecteren en eens op die B drukken (of zelfs ctrl-b als sneltoets).

Niets met moeite te maken, maar de manier hoe het is opgebouwd. WYSIWYG kan voor geen meter met tabellen omgaan en is in het algemeen gewoon een vreselijke editor wanneer je met ingewikkelde constructies bezig bent. Dingen als dit zijn bijvoorbeeld nagenoeg onmogelijk om te maken in WYSIWYG, ze worden dan ook gewoon met BB-codes opgebouwd omdat het 1) sneller 2) diepgaander gaat.

WYSIWYG werkt perfect als je er een simpele post mee wilt plaatsen, of iets wilt onderlijnen of een afbeeldinkje inladen... Maar als je dingen gaat combineren is het een nachtmerrie en daarom prefereren de leden die soms eens een uitgebreide post moeten schrijven/aanpassen de BB-codes. De WYSIWYG is gewoon geen alternatief.

Maar misschien verdient dit zijn eigen topic, ooit eens.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog één foutje: ik was voorheen Superlid, nu ben ik een lid. Kan dit nog worden teruggezet? :puh: nee, maar ik ben er bij mee dat ik één en €£¥₩¥£ kan typen, zat er al lang mee dat je dan 5 euro moest typen. Nu kan het gewoon door €5,- te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...