Jump to content

[PC] Wat denk jij dat TEGEN gaat vallen?


iRico

Recommended Posts

De titel zegt het al: In dit topic kan je gaan speculeren over wat JIJ denkt dat gaat TEGEN vallen voor de GTA V voor PC. Even een paar regels!

1.Ga mensen niet afkraken het is HUN mening!

2.Ga geen onzin zeggen als: Je hoofd

3.Houd het netjes

4.Zet spoilers ook echt in spoilers en zeg dat 't een spoiler is.

5.Geen overdreven grote afbeeldingen

6.Leg alles uit!

7.Het is nog steeds GTAForum dus je moet ook aan de "reguliere" regels houden!

Laat ik dan maar beginnen?

Ik weet niet of ik hem ga halen maar, Ik denk dat er heel veel modders/hackers in GTA:O gaan komen! Je hebt namelijk geen Jailbraik enzo meer nodig! Ff van een skeere website downloaden en klaar. En natuurlijk de mensjes met 'Cracked' --'

Bewerkt: door iRico
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DDT Dorus

    4

  • Nissan

    4

  • SilverRST

    3

  • Kaitjee98

    2

Ik denk eerlijk gezegd de hele game. Sommige mensen zouden hun vrienden bij wijze van spreken nog omleggen om GTA V in handen te krijgen voor de PS3/Xbox 360 versie, vorig jaar. Uiteindelijk vond een gros van de mensen die GTA V gekocht hadden de game tegenvallen. Nu gebeurt eigenlijk hetzelfde en daarom ben ik dus bang dat het weer enorm gaat tegenvallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hoofd!

Nee, ik denk dat de launch gaat tegenvallen qua prestaties, GTA 4 begon niet soepel en ik verwacht eigenlijk hetzelfde voor GTA 5.

Dus in het begin niet zo soepel speelbaar en dat dit wat tijd vereist om op te lappen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht een game die niet zo soepel loopt. Hopelijk wordt het niet zo'n slechte PS3 port zoals GTA IV was. Op het vlak van vernieuwing verwacht ik niets bijzonder, het spel wordt een blindelingse kopie van de consoleversies en zal - vrees ik - niets uniek bevatten (buiten het feit dat je dan weer wel leuke mods zal kunnen vinden). Ik denk dat als je de PS3- of Xbox 360 versie gespeeld hebt, je niets nieuws zal ontdekken op de PC versie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk eerlijk gezegd de hele game. Sommige mensen zouden hun vrienden bij wijze van spreken nog omleggen om GTA V in handen te krijgen voor de PS3/Xbox 360 versie, vorig jaar. Uiteindelijk vond een gros van de mensen die GTA V gekocht hadden de game tegenvallen. Nu gebeurt eigenlijk hetzelfde en daarom ben ik dus bang dat het weer enorm gaat tegenvallen.

ik vond het helemaal niet tegenvallen daardoor denk ik dat gta v op de pc gaat tegenvallen (ik ben als console gamer de xbox gewen

Voor op de next gen denk ik dat (kleine) dingetjes erbij of beter worden.

Bewerkt: door super_senne
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk eerlijk gezegd de hele game. Sommige mensen zouden hun vrienden bij wijze van spreken nog omleggen om GTA V in handen te krijgen voor de PS3/Xbox 360 versie, vorig jaar. Uiteindelijk vond een gros van de mensen die GTA V gekocht hadden de game tegenvallen. Nu gebeurt eigenlijk hetzelfde en daarom ben ik dus bang dat het weer enorm gaat tegenvallen.

Dit was omdat het net die dingetjes niet had wat de next gen versie wel krijgt...

Link to comment
Delen op andere websites

Het enigste wat mij erg tegenvalt zijn de smerige leugens van R* dat ze zeiden dat GTAV uitkomt in de herfst voor PC en dat het opeens in de winter volgend jaar uitkomt.

Over de optimalisatie maak ik me geen zorgen, die X360 port van GTA4 tijd is allang voorbij, it is geen 2008 meer.

We hadden toen slechte videokaarten die te warm werden en de technologie waren niet al te best.

Als GTAV makkelijk draaien op de current consoles, kan het ook makkelijk draaien op een PC.

Link to comment
Delen op andere websites

En dat is het hem net. "Makkelijk" deed hij niet op de PS3 en (vooral) 360. Framedrop, veel te laat spawnende objecten, wazig scherm op grote snelheden...

Tja, wat had je dan verwacht met 10 jaar oude hardware? Toentertijd te vergeleken met 7800GTX en ATi XT1950

en nu dikke GTX700/900 series met veel VRAM en hogere kloksnelheden en verbeterde architecturen.

Zo een geavanceerde game(-engine) op een stenen consoles vraag je om framedrops.

Link to comment
Delen op andere websites

En dan nog om mega uitbreidingen vragen op die oude consoles, die zitten op hun eind, ik ga de ps4 halen, ik heb net een nieuwe dell xps27 waarvan ik niet weet of de pc versie goed op draait, ik verwacht van niet ivm koeling etc

Ik prefereer de console, en wat mij het meeste tegen staat aan de pc versie is het hacken en modden. Terwijl modden voor de pc versie hier wel besproken mag worden en voor de consoles niet.

Modden op zich kan geen kwaad, maar gaat zeker gebruikt worden om wel kwaad te doen door een hoop mensen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk eerlijk gezegd de hele game. Sommige mensen zouden hun vrienden bij wijze van spreken nog omleggen om GTA V in handen te krijgen voor de PS3/Xbox 360 versie, vorig jaar. Uiteindelijk vond een gros van de mensen die GTA V gekocht hadden de game tegenvallen. Nu gebeurt eigenlijk hetzelfde en daarom ben ik dus bang dat het weer enorm gaat tegenvallen.

Dit was omdat het net die dingetjes niet had wat de next gen versie wel krijgt...

Ja, maar mijn punt is dat men misschien nu weer veel te veel verwacht, ook al is het next-gen/pc.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...