Jump to content

[PC] Wat denk jij dat TEGEN gaat vallen?


iRico

Recommended Posts

Wil je monsterspecs? Dan is een i5-4690, GTX970 en 8GB de juiste keuze. GTX970 is goedkoper en sneller dan de GTX780 en die kost nog tot op heden het dubbele van een GTX970.

970 is ook energiezuinig.

PC gaming is niet zo duur wat de meeste idioten uitkramen. Tja, een i7-5960X icm een GTX Titan Z en dan 64GB RAM, jep. Maar zulke reken en grafische kracht wordt niet eens goed benut.

De GTX 970 kost nog steeds ruim 300 euro, ook zal ik er een voeding bij moeten kopen om deze kaart aan te kunnen. Dat mag voor jou misschien erg goedkoop zijn. Ik zal er echt een poosje voor moeten sparen :)

Zo zit het met meer onderdelen. Voor ik GTA ging spelen had ik PC's van 400 euro eens per 8 jaar.

Inclusief nieuwe 28" monitor (200 euro) kom ik aan nog 800 euro te gaan. En dan heb ik mijn moederbord, geheugen en processor al vervangen.

Bewerkt: door Wybo76
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DDT Dorus

    4

  • Nissan

    4

  • SilverRST

    3

  • Kaitjee98

    2

Waar ik het meest bang voor ben is dat ik mijn pc moet upgraden ^^

En dat Online weer allemaal bug's heeft. wat modders/hackers betreft zolang ze niet elk profiel het max level geven of juist weer resetten naar level 1 heb ik er geen probleem mee ^^

Link to comment
Delen op andere websites

geen mapuitbreiding? waarom niet in de toekomst? san andreas was ook 3 steden.

Tuurlijk niet. San Andreas is niet te vergelijken met V. In deze game zat 6 jaar aan ontwerpen voor één stad. Aan IV spendeerde Rockstar minstens 4 jaar. In het HD tijdperk is het niet meer zo simpel om een stel steden neer te kwakken die er een beetje goed uitzien. SA had 3 grote steden en talloze dorpen... Die er niet uitzagen. IV en V zetten een prestatie van formaat neer met enorme levende steden die er goed uitzien.

ze hebben ondertussen in die tijd ook nog eens RDR en MP3 uitgebracht, wat ook niet misselijk was

ik ga van de huidige grootte uit van gta 5 en dat is inclusief updates ongeveer 12 gig.

dan moet er nog 38 gig alleen in een paar autos zitten en beter graphics? van 720 p naar 1080 p resolutie laat dat nou eens 10 gig opnemen is er nog 28 over!

dan nog eens 4 gig aan nieuwe muziek, en een paar nieuwe auto's is er nog 24 gig over..

dus waar ze die laten als ze niks veranderen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Ik denk dat de hype enorm tegen gaat vallen, en dat de Online servers van de PC versie hardcore gaan crashen. In 5 jaar hebben ontwikkelaars nog steeds niks geleerd over de benodigde grootte van het serverpark om de eerste paar peaks aan te kunnen zonder dat alles stilvalt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...