Jump to content

[GTA SA] Ineens een rare taal!?


iRico

Recommended Posts

Nee heel lang (1 jaar ofzo) geen GTA SA te hebben gespeelt startte ik het vandaag weer op alleen ik heb een hele vreemde taal ineens iemand een oplossing (Ik kan het menu niet uit me hoofd) Hier is een screen:

rhlcmyl.png

Link to comment
Delen op andere websites

Okej, je game staat dus in het Russisch, we hebben:

-Verntgs (Dit is geen echt woord? Maar wellicht "Continue"/"Resume")

-Start Novol Bird ("Start New Game")

-Karta ("Map")

-Sja-ajabsjabka (Zou "Stats" moeten zijn, maar eveneens geen echt woord)

-Zrbshbvi (Van waar komt deze vertaling? Alleszins "Brief")

-Oshebb ("Options")

-Vdgtb Bi Bird (Wederom fout, maar "Quit Game")

Dus ga naar de voorlaatste optie en zoek daar naar iets dat op dit lijkt: "язык" en kijk of je het naar een andere taal kunt zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer anders eens het gta_sa.set bestandje uit GTA San Andreas User Files, op zijn beurt te vinden in (Mijn) Documenten te verwijderen. Dan zouden al je instellingen terug gereset moeten zijn.

Heeft niet geholpen :(
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe komt GTA San Andreas eigenlijk op Russisch? Heb je mods geïnstalleerd? want Russisch zit er standaard helemaal niet in.

Anders gewoon even het complete spel verwijderen (behalve je save games) en dan het spel opnieuw installeren. Dat is de beste oplossing als je na de installatie van vele mods niet meer het spel goed werkende krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Nope, http://prntscr.com/4tl5ne

Hoe komt GTA San Andreas eigenlijk op Russisch? Heb je mods geïnstalleerd? want Russisch zit er standaard helemaal niet in.

Anders gewoon even het complete spel verwijderen (behalve je save games) en dan het spel opnieuw installeren. Dat is de beste oplossing als je na de installatie van vele mods niet meer het spel goed werkende krijgt.

Geen mods,

En trouwens als ik de CD erin douw opent de setup niet... (Ook niet via autorun etc) dus dat word 'm nuet

EDIT; Laat ook maar zitten ik kijk in het mapje "text" en daar staat ten eerste alleen spanish -.- ten 2e zijn zo te zien me oude save games weg.. Geen zin om over nieuw te beginnen...

>>> Door Foreigner97: Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg gelijk de Bewerken-functie om iets toe te voegen aan een bericht dat je net geplaatst hebt. knipoog.gif<<<

Whoeps whoeps oeps oeps niet op gelet :puh:

Bewerkt: door iRico
Link to comment
Delen op andere websites

Zie je wel dat de Russen (helaas) de wereld overnemen.

>>> Door Foreigner: Kostelijk. Dit soort opmerkingen dragen niets bij aan de oplossing van Rico's probleem; laat ze in het vervolg achterwege.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...