Jump to content

Van welke muziek houd jij?


aron24

Recommended Posts

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GuitarGuy666

    3

  • 3L1077

    3

  • ThunderDuck

    2

  • RUBENN

    2

Opzich veel in het Rock en metal genre (soms ook daarbuiten), maar met uitzondering :

Nazareth & Blue Cheer :D

Twee niet al te grote namen van de jaren 70 (En voor BC ook 60) maar wel vrij degelijk .

Bewerkt: door 1974
Link to comment
Delen op andere websites

Coldplay kan ik ook erg waarderen, verder luister ik vooral naar trance, dance en house.

Artiesten als Armin van Buuren, deadmau5 en Tiësto (in z'n vroegere jaren) vind ik erg goed! Daarnaast ook de kleinere en onbekendere trance-producers.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben niet zo voor de "traditionele" muziek. Ik hou meer van muziek die beschreven kan worden als "Episch". Meer specifiek ben ik liefhebber van soundtracks en scores. Immediate Music,

,
en
zijn alvast een paar namen van groepen die dit soort muziek componeren. Daarnaast natuurlijk ook fan van diverse componisten, als daar zijn Hans Zimmer,
,
en
.
Link to comment
Delen op andere websites

Hoewel velen haar waarschijnlijk zullen haten: Lady Gaga, da's mijn idool. :)

Máár.... Sinds ik iTunes Radio gebruik ben ik steeds vaker naar andere muziek gaan luisteren. En dan vooral richting het dance genre, maar ook trance. David Guetta, Skrillex, Avicii en Deadmau5 zijn een paar voorbeelden van waar ik nu voornamelijk naar luister naast Lady Gaga.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik luister vooral naar muziek die de richting van Alternative Rock of Indie Rock opgaat, maar even graag naar Electronic (Electronic Pop of Rock bedoel ik dan, andere stijlen binnen Electronic laat ik eerder links liggen).

Mijn favoriete band is Panic! At The Disco, er zijn verder een heleboel bands en artiesten die ik op de voet volg.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik luister voornamelijk naar EDM en dan voornamelijk Dubstep, Drumstep, Electro, Progressive House en Drum & Bass. Af en toe zitten daar nog wel wat andere willekeurige subgenres tussen zoals Nu Disco.

Deze nummers ken ik voornamelijk door bronnen als Monstercat (https://www.youtube....QlPO9O_J5dF4ZzA) en NoCopyrightSounds (https://www.youtube....EOJ3D6gOs7HcyNg).

Favoriete artiest is Disfigure (https://soundcloud.c...sfigureofficial), maar daarnaast vindt ik F.O.O.L. , Nitro Fun, PIXL en Razihel ook topartiesten.

Paar van mijn favoriete nummers:



Ik had er ook nog Razihel - Renzokuken aan toe willen voegen, maar ik mag niet meer videos plaatsen in een bericht.

Excuus voor de waslijst aan nummers,

Gr Ricorvs

Bewerkt: door ricovs
Link to comment
Delen op andere websites

Hardstyle _O__O_ _O_ .

Vooral Headhunterz (2006 tot 2012) Frontliner (& abject dan), Riiho, Minus Militia, Radical Redemption, Digital Mindz, ID, Gunz for hire en nog paar anderen..

En af en toe hardcore. Vooral Angerfist, Evil activities, Miss K8 en Korsakoff.

Link to comment
Delen op andere websites

Genoeg om op te noemen, verschilt zeer van dag tot dag en hangt zeker samen met m'n stemming. Om enkele artiesten te noemen: Blind Melon, Depeche Mode, Joy Division, Cinderella, Foreigner, The Outfield, Pink Floyd, David Bowie, Nirvana, Icehouse, Tenacious D, Linkin Park, Orchestral Manoeuvres in the Dark, The Doors...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...