Jump to content

Van welke muziek houd jij?


aron24

Recommended Posts

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GuitarGuy666

    3

  • 3L1077

    3

  • ThunderDuck

    2

  • RUBENN

    2

Mijn voorkeur gaat meer uit naar het alternatievere genre, denk aan Rock, metal, hardcore, etc...

Favo band of all times blijft voor mij Avenged Sevenfold. Hieronder een greep uit de bands die ik luister (zijn er veel meer dan dat hoor). :)

Avenged Sevenfold --> A7X

Parkway Drive

Killswitch Engage

Asking Alexandria

Link to comment
Delen op andere websites

Ik luister naar hard rock en metal, van begin jaren 80 tot nu. Guns 'N Roses, Mötley Crüe, Avenged Sevenfold, Terror, Kissin' Dynamite, Megadeth, Slayer, Bon Jovi, Skid Row, Mr. Big, Racer X, W.A.S.P. , ... en vele anderen... Dit zijn enkele van mijn favoriete nummers:

Guns N' Roses - Welcome to the Jungle

Avenged Sevenfold - Unholy Confessions

W.A.S.P. - Phantoms in the Mirror

Link to comment
Delen op andere websites

Ik luister graag naar muziek die politiek gekleurd is, een voorbeeld daarvan is het volgende nummer. Het nummer is geschreven ter herdenking van een Duits politicus.

IK NEEM HIER AANSTOOT AAN EN EIS DE ONMIDDELIJKE UITZETTING VAN DOTZ
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben helemaal weg van rock, rock 'N roll en eigenlijk alles wat een beetje drukke muziek is met gitaren. :D Mijn favoriete band, hoe kan het ook anders, is natuurlijk AC/DC!

Ook rustigere muziek vind ik leuk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het moeilijk om te zeggen van wat voor muziek ik houd. Er bestaan weinig dingen zo cliché als zeggen 'dat je bijna alles wel leuk vindt', maar toch gaat het op voor mij. Er zijn natuurlijk wel gradaties in hoe tof ik iets vind. Bovenaan staat voor mij de rockmuziek, in allerlei verschillende vormen. Oude klassiekers zoals The Rolling Stones en The Doors, maar ook hedendaagse dingen zoals Arctic Monkeys en Black Rebel Motorcycle Club. Daarna komen een heleboel genres die ik ook goed kan waarderen, zoals electro, hiphop, jazz, reggae, blues en folk. Er zijn maar weinig genres die ik gewoon niet echt tof vind, zoals hardstyle, hardcore en de donkere kant van metal. Slecht wil ik ze niet noemen, maar mij doe je er geen plezier mee.

Link to comment
Delen op andere websites

60's, 70's of 80's. Voornamelijk dan de rockmuziek uit die tijd. Hedendaagse muziek zoals bijvoorbeeld Coldplay of Kings of Leon kan ik ook wel van genieten. The Rolling Stones zijn toch mijn favoriet als het om de 'classic' rockmuziek gaat. Muziek is voor mij toch wel een belangrijk aspect voor het leven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb toch wel een hele brede muzieksmaak, kan niet zeggen dat er een bepaalde genre is die echt mijn favoriete voorkeur heeft. Er zijn echter ook wel genres waar ik helemaal niks mee heb; ik hoorde iemand iets zeggen over een of andere obscure folkmetal band uit Lapland. Leek me op zich wel interessant, tot ik er iets van hoorde nope.gif

Maar alle gekheid op een stokje, rockballads uit de 80's, happy hardcore uit de 90's of wat meer hedendaagse muziek, ik luister overal even graag naar. Hoewel de happy hardcore ook weer niet te lang moet duren knipoog.gif Dat ik die muziek leuk vind komt omdat het toch de periode was dat ik op de middelbare school zat. Het schijnt dat je de muziek uit die tijd altijd wel goed blijft vinden. Zeggen ze...

Link to comment
Delen op andere websites

Net als Guardian heb ik een hele brede muzieksmaak. Echter zijn er wel genres welke ik niet leuk vind. Hardcore, hardstyle en klassieke muziek hebben niet mijn voorkeur, maar er zijn wel vele nummers die ik dan wel leuk vind. Mijn echte voorkeur gaat naar de oude muziek; 70's, 80's en 90's vind ik fantastisch om naar te luisteren. Deze muziek luister ik ook altijd om te relaxen. Daarnaast heb ik ook een aantal nummers uit die tijd die mij opvrolijken als ik me niet goed voel.

Naast oudere muziek hou ik ook van de muziek van tegenwoorden. Ik hou van uitgaan, waardoor ik ook die muziek ga waarderen. Een beetje top40 muziek dus.

Link to comment
Delen op andere websites

<p>

Net als Guardian heb ik een hele brede muzieksmaak. Echter zijn er wel genres welke ik niet leuk vind. Hardcore, hardstyle en klassieke muziek hebben niet mijn voorkeur, maar er zijn wel vele nummers die ik dan wel leuk vind. Mijn echte voorkeur gaat naar de oude muziek; 70's, 80's en 90's vind ik fantastisch om naar te luisteren. Deze muziek luister ik ook altijd om te relaxen. Daarnaast heb ik ook een aantal nummers uit die tijd die mij opvrolijken als ik me niet goed voel.

Naast oudere muziek hou ik ook van de muziek van tegenwoorden. Ik hou van uitgaan, waardoor ik ook die muziek ga waarderen. Een beetje top40 muziek dus.

<p>Dit dus, met uitzondering van de top40 muziek.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn muzieksmaak ligt echt in de pop en rock uit de 80's en 90's. Ook in de 70's vind ik soms nog wat leuke muziek. Er is te veel goede muziek om een favoriete artiest/band te bestempelen. Het zijn in ieder geval meer de grote namen uit die periode zoals U2, Simple Minds, Foreigner, Supertramp, Guns N' Roses, Michael Jackson, Phil Collins en Prince. Er zijn ook zoveel one hit wonders dat er maar een enkel nummer of enkele nummers zijn die ik goed vind en dat de rest verder niets is.

Link to comment
Delen op andere websites

Pff, best veel.

Pop, en dat hoeft niet persé de uitgemolken radiopop te zijn. Er bestaat ook gewoon pop(ulaire) muziek die niet populair is en heel goed is. :puh: Rock kan me ook bekoren, Fall Out Boy bijvoorbeeld.

Maar hetgeen me het meest kan plezieren... Alternatief/chill/deep/house/electro... kortom, alles wat je hier op SmoothBear kunt vinden. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Heel erg veel. Meestal is het redelijk gangbaar met nummers die op dat moment ook populair zijn in de top 40. Maar ik kan erg genieten van goede rap of covers op een nummer (bijvoorbeeld van Boyce Avenue). En ook op het kanaal van Eliott, Smoothbear, kijk ik wel eens. Het nummer snøw van Machineheart vind ik daar erg mooi.

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...