Jump to content

Desktopography 2014


.Levi.

Recommended Posts

Het viel me op dat er nog geen topic was van de nieuwe desktopography wallpapers uit 2014. Aangezien we hier redelijk wat leden hebben met een interesse in grafische vormgeving, leek het me toepasselijk om ook dit jaar weer met jullie de nieuwe wallpapers te delen.

Vast niet alles is je smaak en helemaal niet als achtergrond voor je bureaublad. Al vind ik het persoonlijk wel leuk om naar de grafische hoogstandjes te kijken. Het is daarnaast ook een leuke bron om inspiratie op te doen. Zie Exhibition 2014 en laat ons weten wat je ervan vindt, welke je favoriet is of meteen als bureaublad achtergrond hebt gebruikt.

Sinds 2005 worden er kwalitatief hoogstaande wallpapers gemaakt door verschillende designers over de hele wereld. Je kan ook zelf een wallpaper inzenden voor het jaar 2012. Wees er alleen wel van bewust dat je wallpaper door een strenge kwaliteitscontrole heen zal moeten gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het al een betere selectie dan vorig jaar (zal wel toeval zijn). Deze twee vond ik alleszins de leukste. Er zijn er wel meerdere geweest, maar ik wou me limiteren in mijn keuze, anders had ik evengoed de hele galerij hier kunnen droppen.

Maar mijn achtergrond vervangen, dat doen ze niet :3

Link to comment
Delen op andere websites

Het zijn ook dit jaar weer prachtige exemplaren hoor. Echter, het maakt niet uit welke ik zou gebruiken, mijn vrouw zal me heel vreemd aankijken. Bovendien gebruik ik een foto van m'n dochter als bureaublad, er moet wel iets heel geks gebeuren wil ik die wijzigen ;)

De mooiste vond ik The Source Of Life, ik hou van kleur en vrolijk, en deze combineert dat uitstekend. Wel jammer van het logo in het midden, maar dat neem ik maar voor lief.

large.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat niet om je eigen wallpaper maar om deze collectie ;)

]

Soms ben ik echt dom, ik lees nooit wat er boven staat, mijn fout :bonk:

hahah!

OT : Gruwelijke technische hoogstandjes ! bedankt voor het sharen! hier kijken we (denk ik) allemaal graag na.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie selectie hebben ze weer gemaakt! Grotendeels niet helemaal mijn stijl, maar ik vind deze en deze bijvoorbeeld wel heel erg vet. Of ik ze zelf ga gebruiken als achtergrond weet ik niet, maar dat het grafisch heel knap in elkaar zit, is zeker. Geeft maar weer aan hoe veel kanten je op kunt met Photoshop en dergelijke programma's.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...